کد خبر : 1861967 | 09 دی 1401 ساعت 17:49 | 21K بازدید | 7 دیدگاه

یاد بگیریم به هم احترام بگذاریم

صادقی و توضیح صحنه درگیری با بهزاد غلامپور

مربی مس رفسنجان مدعی است که اتفاقات بین دو نیمه به دلیل دفاع از سرمربی تیم‌شان مقابل بی‌احترامی حریف بوده است.

صادقی و توضیح صحنه درگیری با بهزاد غلامپور

به گزارش "ورزش سه" ابراهیم صادقی هافبک اسبق سایپا که اکنون به عنوان مربی در مس رفسنجان و کادرفنی محمد ربیعی حضور دارد، به توضیح اتفاقات بین دو نیمه که باعث اخراج وی نیز شد، پرداخت.

وی در ادامه درباره بازی و تساوی تیمش در جدال با استقلال در آزادی گفت: در مورد بازی صحبت کنیم بهتر است. در خصوص مسائل فنی که تیم ما هم در نیمه اول و دوم خوب بود و توانستیم موقعیت های خوبی ایجاد کنیم. استقلال هم در ضربات ایستگاهی فکر کنم دو موقعیت خوب ایجاد کرد و در کل از کیفیت فنی تیم راضی هستیم.

مربی مس رفسنجان ادامه داد: فوتبال خوبی بازی می کنیم و مطمئنا سعی می کنیم در کسب نتیجه نیز موفق عمل کنیم و این مساله را برطرف کنیم.

ابراهیم صادقی مربی مس رفسنجان درباره موضوع درگیری بین دو نیمه با عوامل و کادر استقلال و در حالیکه قصد حضور در رختکن را داشتند نیز اینطور توضیح داد: مهمترین مساله این است که باید همه یاد بگیریم که به همدیگر احترام بگذاریم. نه، ضربه ای به صورت ما نخورد. در آن صحنه اعتراض به مربی حریف داشتیم که خدای ناکرده بی احترامی به سرمربی ما نشود. اینطور نیست که آدم با اخلاقی هستیم صبر کنیم که به ما بی احترامی شود و باید سعی کنید در کمال آرامش از حق خودتان دفاع کنید.

وی درباره اخراجش بعد این اتفاقات گفت: بله، متاسفانه بدون هیچ کاری من اخراج شدم. در مجموع البته داوری به جز اخراج من تصمیمات خوبی داشت.

دیدگاه‌ها