کد خبر : 1861973 | 09 دی 1401 ساعت 18:12 | 24.8K بازدید | 5 دیدگاه

سرنوشت استقلال روی سکوها رقم خورد! (عکس)

استقلال هفته چهاردهم لیگ برتر را در حالی شروع کرده بود که تعداد زیادی از بازیکنان اصلی خود را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نداشت.

سرنوشت استقلال روی سکوها رقم خورد! (عکس)

به گزارش ورزش سه، ساپینتو در غیاب چنده مهره اصلی خود مجبور شده بود نه تنها ترکیب تیمش را تغییر دهد بلکه سیستم استقلال هم در این بازی عوض شده بود.

نبود بازیکنان تاثیرگذاری چون آرش رضاوند و سعید مهری در خط میانی، باعث شد زبیرنیک‌نفس پس از ۱۲ هفته دوباره به ترکیب اصلی استقلال برگردد. زبیر که از روزهای اوج خود در فصل گذشته فاصله گرفته است نتوانست فروغ چندانی در خط میانی تیمش داشته باشد و یک موقعیت گل را هم در نیمه اول از دست داد.

اما مهم‌ترین غایب استقلال در این بازی محمد محبی بود. وینگری که با ۴ گل بهترین گلزن استقلال در این فصل است، در بدترین زمان ممکن با محرومیت مواجه شد تا زهر خط حمله استقلال در این بازی کم شود. محبی که ۳ کارت از ۴ کارت زرد خود را دریافت کرده است، شاید حالا با این محرومیت بتواند کنترل بیشتری روی رفتار خودش داشته باشد.

به هر شکل استقلال امروز جمعی از بهترین مهره‌های خودش را نه درون زمین بلکه روی سکوها داشت و نتوانست ۳ امتیاز حساس این بازی را کسب کند.

عکاس: مهدی افشاری

دیدگاه‌ها