کد خبر : 1861984 | 09 دی 1401 ساعت 18:47 | 4K بازدید | 2 دیدگاه

منهاجی: صبور باشید، به اهداف بلند مدت خود خواهیم رسید

مس به جوانگرایی خود افتخار می‌کند

منهاجی، دستیار حسین‌خانی که به جای سرمربی این تیم در نشست خبری حاضر شده بود به شدت از جوانگرایی تیمش دفاع کرد.

مس به جوانگرایی خود افتخار می‌کند

به گزارش ورزش سه، مربی مس کرمان در پاسخ به سوالات خبرنگاران شجاعت سرمربی و مجموعه مدیریتی مس در استفاده از بازیکنان جوان و بومی را ستایش کرد و امید روزهای درخشان این بازیکنان را داد.

او در پاسخ به سوال خبرنگار در مورد کم تجربه بودن بازیکنان مس گفت:
" تیم ما تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه است. این میدان مهم به جوان‌ها داده شده است ولی ما متوجه هدف گذاری و مسئولیتی که در پیش داریم هستیم. فکر می‌کنم تلفیق جوان‌ها و با تجربه‌ها در ادامه مسیر ما را به آن چیزی که می خواهیم، خواهد رساند."

او همچنین در ادامه درباره جوانگرایی در تیم مس کرمان افزود:
" نگاه مدیریت محترم باشگاه و هیات مدیره و ‌شخص فرزاد حسین‌خانی مبنی بر این است یک مقدار آینده‌نگری کنند.البته دلسوزی شما خبرنگاران کرمانی را درک می‌کنیم و به آن احترام می‌گذاریم."

منهاجی در ادامه خبرنگاران کرمانی را دعوت به صبوری کرد و این چنین از بازیکنان جوان و بومی تیمش دفاع کرد: 
"تا جایی که من می‌دانم، فکر نمی‌کنم هرکس جای آقای حسین‌خانی بود تا این حد پای نیروهای استان می‌ماند. اگر آن سمت را می‌بینید، این طرف را هم ببینید. در فرمایشات شما مشخص است می‌گویید هزینه کنید و دو پله بالاتر باشید!
ما قطعا به آن دو پله بالاتر می‌رسیم. آن روزی که به آنجا می‌رسیم یک لبخند روی لبانمان است چون سه بازیکن ۱۷ ساله و‌ سه بازیکن ۲۰ ساله داریم و جوان هایی که متعلق به باشگاه هستند. آن ها با فلسفه باشگاه رشد کردند و فرصت در اختیارشان قرار گرفته که خودشان را نشان بدهند. من در باشگاه‌هایی کار کردم که بچه‌های جوان و خیلی خوبی داشتند ولی حتی یک دقیقه هم به آن ها فرصتی ندادند."

دیدگاه‌ها