کد خبر : 1861986 | 09 دی 1401 ساعت 18:52 | 35K بازدید | 0 دیدگاه

رومرو آماده بازی برابر ویلاست

کونته: خوشحالم یک قهرمان جهان در تیمم دارم

آنتونیو کونته در نشست خبری امروز خود گفت که کریستین رومرو برای بازی مقابل استون ویلا آماده است و از اینکه یک قهرمان جهان در تیمش دارد، ابراز خوشحالی کرد.

کونته: خوشحالم یک قهرمان جهان در تیمم دارم

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام پس از تساوی 2-2 مقابل برنتفورد خود را مهیای دیدار برابر استون ویلا می کند که یکشنبه برگزار خواهد شد. تاتنهام در این بازی میزبان است و محکوم به پیروزی است. تیم تحت هدایت آنتونیو کونته از 16 بازی 30 امتیاز کسب کرده و در رده چهارم قرار دارد.

1786376

آنتونیو کونته در نشست خبری این بازی خبر داد که کریستین رومرو، مدافع 24 ساله آرژانتینی، می تواند یکشنبه به خط دفاعی تیمش برگردد. رومرو پس از قهرمانی با آرژانتین در جام جهانی اخیرا به تمرینات تاتنهام برگشته و حالا مهیای بازی است. کونته گفت:«با توجه به فرم بدنی و شرایط خوب رومرو در تمرینات اخیر، تصور می کنم او مشکلی برای بازگشت به ترکیب اصلی ندارد و برابر ویلا بازی خواهد کرد. او را کاملا متمرکز می بینم و علاقه زیادی هم برای بازگشت به میدان دارد. قطعا برایش بسیار خوشحالم چون با آرژانتین قهرمان جهان شد و داشتن چنین بازیکنی در تیم‌تان مهم است.»

1786377

تاتنهام در 9 بازی گذشته همواره گل اول را دریافت کرده و کونته امیدوار است با بازگشت رومرو، وضعیت دفاع تیمش بهتر شود:«البته که این یک اتفاق عجیب است. اینکه ما در 9 بازی اخیر همیشه گل اول را دریافت کرده ایم، قابل قبول نیست. البته اکثر مواقع به خوبی واکنش نشان داده ایم و پیروز شده ایم ولی نباید در هر بازی گل اول را دریافت کنیم. باید در دفاع تمرکزمان بیشتر باشد و در شروع بازی غافلگیر نشویم. با بازیکنان در این رابطه حرف زده ام. شاید وقتی بازی ها فشرده است و در فواصل زمانی اندک باید به میدان برویم، حفظ تمرکز و انجام درست برنامه های تاکتیکی ساده نباشد ولی این روند باید تمام شود.»

1773998

کونته تایید کرد که رودریگو بنتانکور مصدوم است:«او در جام جهانی مصدوم شد و مدت زمان ریکاوری اش به طول انجامیده است. زمان بازگشتش را باید تیم پزشکی بگوید. او یک MRI پیش رو دارد و ببینیم وضعیت مصدومیتش بهتر شده است یا خیر.»

دیدگاه‌ها