کد خبر : 1861992 | 09 دی 1401 ساعت 19:17 | 15.9K بازدید | 2 دیدگاه

با ثبت سومین کلین شیت در سومین حضور؛

صوفیانی رقابت با لک را در آزادی علنی کرد(عکس)

داود نوشی صوفیانی گلر با تجربه مس‌رفسنجان سومین کلین شیت فصل را در سومین حضور خود تا پایان هفته چهاردهم ثبت کرد.

 صوفیانی رقابت با لک را در آزادی علنی کرد(عکس)

به گزارش ورزش سه, حامد لک یکی از خریدهای محمد ربیعی برای تقویت تیمش در لیگ‌ بیست و دوم بود و با وجود فصل پر فراز و نشیبی که در پرسپولیس تجربه کرد آنقدر عملکرد خوبی در رفسنجان ارائه کرده که بار دیگر به عنوان یکی از بهترین‌ گلرهای فوتبال ایران شناخته می‌شود. با این حال در سه مسابقه‌ای که به دلایل مختلف این دروازه‌بان شانس حضور در ترکیب اصلی را از دست داده داود نوشی صوفیانی به خوبی توانسته جای خالی او را پر کند. 
اولین مرتبه در دیدار هفته دهم مقابل نفت مسجد سلیمان بود که صوفیانی در ترکیب اصلی قرار گرفت و این مسابقه در پایان در مسجد سلیمان با تساوی بدون گل تمام شد.  
دومین دیداری که صوفیانی حضور در لیگ بیست و دوم را تجربه کرد مصاف هفته سیزدهم تیمش مقابل  ملوان بود که بار دیگر در مسابقه‌ای که بازی با تساوی بدون گل تمام شد صوفیانی موفق به ثبت کلین شیت دوم خود شد. 
درنهایت امروز بار دیگر صوفیانی از غیبت ادامه‌دار لک‌ استفاده کرد و توانست کلین شیت مهمی را مثل مهاجمان استقلال در آزادی ثبت کند. 
البته که در ثبت این عملکرد از سوی حامد لک و همینطور صوفیانی باید به عملکرد دفاعی تیمی شاگردان محمد ربیعی اشاره کرد که در پایان هفته چهاردهم تنها ۴ مرتبه گل خورده‌اند که دوتای آنها نیز از روی نقطه پنالتی به ثبت رسیده است. 
حامد لک که او هم با ثبت هشت کلین شیت آمار خیره‌کننده‌ای طی ۱۱ حضور خود در ترکیب اصلی دارد این روزها به دلیل سرماخوردگی از ترکیب دور مانده ولی با این عملکرد رقیب خود کار آسانی هم برای بازگشت به ترکیب اصلی نخواهد داشت.

1786387

دیدگاه‌ها