کد خبر : 1861999 | 09 دی 1401 ساعت 19:52 | 12.3K بازدید | 6 دیدگاه

گروه داوری از فوتبال‌مان جلوتر است

الهامی: سرمربی خارجی بیاورند اما بر سر ما نکوبند

ساکت الهامی به مطرح شدن نام او و دیگر مربیان ایرانی پیرامون تیم ملی واکنش نشان داد.

الهامی: سرمربی خارجی بیاورند اما بر سر ما نکوبند

به گزارش "ورزش سه"، ساکت الهامی، سرمربی هوادار در کنفرانس خبری بعد از بازی با فولاد در ابتدا گفت: بابت کنفرانس دیروز که هواپیما تاخیر داشت معذرت می‌خواهم. در مورد بازی، قبل از هرچیز باید به کمیته داوران و در راس‌شان خداداد افشاریان تبریک بگویم. گروه داوری امروز بی نظیر بودند. امسال داوران فوق العاده بودند و آقای مومنی و کمک‌هایش امروز بی نظیر عمل کردند. یک صحنه حساس هم از دست‌شان در نرفت. شاید به خیلی‌ها بر بخورد اما گروه داوری ما از گروه فوتبال‌مان جلوتر است.

الهامی راجع به فولاد گفت: من به تیم خوب فولاد تبریک می‌گویم و تشکر ویژه دارم از خود آقا جواد نکونام، آقای علوی و گرشاسبی عزیز بابت مهمان‌نوازی‌شان. بهترین تیمی که بیرون از خانه با آنها بازی کرده بودیم، فولاد است. آقا جواد تیمش به اندازه کیفیتی که داشته امتیاز جمع نکرده است. کیفیت فولاد خیلی بالا بود. یک بازی کاملا فیزیکی و با برنامه داشتند.

او ادامه داد: از بچه‌های خودم تشکر ویژه دارم، امروز بی نظیر بازی کردند و توانستند یک بازی کاملا با برنامه و خوبی انجام دهند.

الهامی در مورد مطرح شدن نامش پیرامون تیم ملی گفت: چندتا اسم مطرح شد که خود آقا جواد هم بوده است. آقای قلعه‌نویی، مجیدی و... بوده‌اند. ما آرزوی‌مان این است که تیم ملی‌مان موفق باشد. اگر می‌خواهند مربی خارجی بیاورند مشکلی نیست ولی در سر ما مربی‌های ایرانی نکوبند. هرکس را دوست دارند بیاورند ولی ما را خرد نکنند. ما مربی‌هایی داریم که بهترین تیم‌ها را دارند مثل آقا جواد، آقا یحیی، آقای قلعه‌نویی. مربی‌های خارجی که به لیگ ما آمدند چقدر بودند که تیم‌ها را قهرمان کردند؟ مربی‌های ما توانمند هستند و هرکدام شایسته این پست هستند. خودم نه ولی باقی افرادی که هستند می‌توانند به شایستگی تیم‌مان را اداره کنند و به مراتب از مربی‌های خارجی ده سال گذشته بهتر نتیجه بگیرند.

دیدگاه‌ها