کد خبر : 1862011 | 09 دی 1401 ساعت 22:03 | 50.8K بازدید | 14 دیدگاه

خبرهای سریع و برق آسا در قطر

سانچس برکنار شد، اعلام نام جانشین تا چند ساعت!

امروز جمعه فدراسیون فوتبال قطر تصمیم گرفت قرارداد فلیکس سانچز سرمربی اسپانیایی را که در 31 دسامبر به پایان می رسد، تمدید نکند.

سانچس برکنار شد، اعلام نام جانشین تا چند ساعت!

به گزارش ورزش سه، فدراسیون فوتبال قطر امروز با بیانیه‌ای که از سوی شیخ حمد بن خلیفه بن احمد آل ثانی، رئیس فدراسیون فوتبال قطر خوانده شد، ضمن تشکر از سرمربی سابق خود گفت: «فلیکس نه تنها مربی ما بود، بلکه دوست ما بود. خانواده فوتبال در قطر همیشه قدردان این موفقیت خواهند بود. آنچه که او در سال های گذشته در فوتبال قطر به دست آورده است، مربی فلیکس سانچز همیشه جایگاه ویژه ای نزد ما خواهد داشت و امیدواریم او همیشه قطر را خانه خود بداند.»
جالب اینکه برخی اخبار حاکی از انتصاب کارلوس کی روش سرمربی ایران به جای سانچز به عنوان سرمربی العنابی است. 
فدراسیون قطر خبر داده اسم جانشین به سرعت اعلام خواهد شد.

1786445
فلیکس سانچز در دوره حضورش در قطر در یک تورنمنت استثنایی این تیم را قهرمان جام ملتهای آسیا کرد.

سانچز در مدت 5 سال و نیم موفق شد قطر را به عنوان قهرمان جام ملتهای آسیا برساند و اولین دوره حضور این تیم در جام جهانی را هم با نسلی طلایی و ویژه تجربه کرد که البته حضور موفقیت آمیزی نبود و منجر به پایان کار او شد.

حالا قطر با سرمربی جدید خود که تا ساعاتی بعد معرفی خواهد شد، به دنبال جاه طلبی بیشتر در جام ملتهای آسیا و صعود به جام جهانی 2026 خواهد بود؛ انتخابی که شاید ارتباط مستقیم با فوتبال ایران هم داشته باشد.

نکته مهم اینکه کمیته فنی فدراسیون فوتبال قطر به عنوان مسئول انتخاب سرمربی جدید، زمان بیشتری را برای این گزینش درخواست کرده است‌.

دیدگاه‌ها