کد خبر : 1862036 | 10 دی 1401 ساعت 00:36 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

ماجراجویی ساکت در لیگ با جوانگرایی؛

هوادار یک تیم پر از نام‌هایی که تابحال نشنیده‌اید

هواداری‌ها در این فصل یک اسکواد پر از بازیکنان جوان و ناشناخته را دارند.

هوادار یک تیم پر از نام‌هایی که تابحال نشنیده‌اید

به گزارش "ورزش سه"، هوادار تهران در شرایطی در فولاد آره‌نا یک امتیاز ارزشمند به دست آورد که مانند بازی‌های گذشته این تیم در این فصل از بازیکنان جوان در ترکیبش بهره می‌برد. محمدرضا خالد آبادی، دروازه‌بان ۲۱ ساله که در این مسابقه کلین‌شیت کرد برای دومین بار در ترکیب اصلی قرار داشت و همچنین در این بازی فرهاد زاوشی، مهدی مهدیخانی و سعید سحرخیزان سه بازیکن تعویضی جوان این تیم بودند.

هوادار در گزارشی که سایت ما تهیه کرده بود از حیث بازی دادن به بازیکنان جوان در رتبه چهارم تا اینجای فصل قرار داشت و با ادامه این روند در جدول جوانگرایی صعود هم خواهد داشت و می‌تواند با پیکان رقابت کند.

ساکت الهامی در فصل جاری بیست بازیکن زیر بیست و پنج سال در کنار خود دارد که هشت تای آن ها برای نخستین بار در فصل جاری لیگ برتر برای هوادار به میدان رفته اند.

فرهاد زاوشی، نوزده ساله عضو تیم ملی جوانان است که در دو بازی اخیر به زمین فرستاده شده است. سعید سحرخیزان، نوزده ساله نیز کاپیتان تیم ملی جوانان و در چهار دیدار شاگردان ساکت الهامی برابر مدعیانی چون پرسپولیس، سپاهان، تراکتور و فولاد فرصت بازی پیدا کرده است.

1786501

محمدرضا خالدآبادی گلر بیست و یک ساله پیشین پرسپولیس است که در دو بازی اخیر فیکس بوده است. سید محمد حسینی وینگر چپ بیست و یک ساله که در فصل جاری از پرسپولیس به هوادار پیوسته نیز در دو هفته اخیر نخستین تجربه‌های خود را پیدا کرده است. محمد عباسی هافبک میانی بیست و یک ساله نیز برای اولین بار در لیگ برتر با پیراهن هوادار به میدان رفت‌.

1786502

رضا مغانلو و امیرحسین پورمحمد از دیگر بازیکنان بیست و سه ساله ساکت الهامی هستند. محسن سفید چغایی و ایمان غلامی نیز بیست و پنج ساله هستند که سفید چغایی در این فصل از همان هفته‌های ابتدایی در ترکیب ثابت هوادار حضور داشت و سورپرایز ساکت در شروع فصل جدید بود.

1786500

اگرچه هوادار نیز در لیست خود بازیکنان با تجربه زیادی دارد اما در این فصل با اعتماد به بازیکنان جوان گام مثبتی در جهت جوانگرایی برداشته است و با بازیکنان جوان و با انگیزه خود نتایج قابل قبولی کسب کرده است.

1786498

دیدگاه‌ها