کد خبر : 1862045 | 10 دی 1401 ساعت 07:00 | 17.1K بازدید | 2 دیدگاه

لایک ژست‌دار ساکت به شاگردانش‌(عکس)

سرمربی تیم‌‌ فوتبال هوادار از کسب یک امتیاز تیمش‌ در ورزشگاه فولاد آره‌نا رضایت دارد.

لایک ژست‌دار ساکت به شاگردانش‌(عکس)

به گزارش “ورزش‌سه"، یکی از دیدارهای هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر به میزبانی فولاد خوزستان در ورزشگاه فولاد آره‌نا برگزار شد؛ جایی که ساکت الهامی تیمش را با اندیشه‌های تدافعی به مصاف فولاد فرستاده بود تا بتواند از این دیدار دشوار حداقل دست خالی به تهران بازنگردد. 
فولاد خوزستان که با کسب ١۶ امتیاز از ١٣ مسابقه قبلی خود به شدت برای کسب سه امتیاز تحت فشار قرار داشت، در این دیدار هم مانند بازی‌های گذشته نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد تا هشتمین تساوی فصل را تجربه کند و تعداد بردهایش از عدد ٣ در پایان هفته چهاردهم تجاوز نکند. 

1786533
با این حال شاگردان جواد نکونام تمام تلاش خود را برای کسب پیروزی در این مسابقه خانگی به کار گرفتند و هر چقدر بازی به پایان نزدیک می شد تنها بی‌محاباتر حمله می‌کردند.  
حملات فولادی‌ها اما با دفاع خوب هوادار به جایی نمی‌رسید؛ با این حال در لحظات پایانی ساکت الهامی با استرس خاصی بازی را دنبال می‌کرد و از اینکه تیمش در دقایق پایانی گل بخورد هراس داشت؛ هراس و اضطرابی که سرانجام با سوت پایان مسابقه از وجود این مربی رخت بر بست تا او هم به جمع مربیانی که در این فصل فولاد آره‌نا را با امتیاز ترک می‌کنند اضافه شود. 
در پایان این مسابقه تیم فولاد ١٧ امتیازی شد تا در رتبه نهم قرار بگیرد و هوادار هم ١۴ امتیازی شد و در رده یازدهم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

1786534
1786536
1786537

عکسها: محمد احمدزاده

دیدگاه‌ها