کد خبر : 1862060 | 10 دی 1401 ساعت 09:31 | 19.3K بازدید | 10 دیدگاه

آنچلوتی: از این پس شاهد بنزمای متفاوتی هستیم

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، معتقد است که انگیزه بالای کریم بنزما برای اثبات خودش به سود این تیم خواهد بود.

آنچلوتی: از این پس شاهد بنزمای متفاوتی هستیم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته پانزدهم لالیگا در ورزشگاه خانگی وایادولید روبروی این تیم قرار گرفت و با نتیجه 0-2 به پیروزی رسید. 
دو گل دیرهنگام از کریم بنزما باعث شد که سه امتیاز مهم این بازی برای رئال مادرید شود که در کورس جدی قهرمانی با بارسلونا قرار دارد و امیدوار است که بتواند از عنوان قهرمانی‌اش در لالیگا دفاع کند. 
آنچلوتی در گفتگو با خبرنگاران پس از پایان این دیدار اظهار داشت:« ما خوب دفاع نکردیم، این یک واقعیت است اما چاره‌ای جز کسب پیروزی در این بازی نداشتیم. بازی دشوار و پیچیده بود. وایادولید آرام آرام در جریان بازی قرار گرفت اما ما در نیمه دوم عملکرد خوبی ارائه کردیم. بنزما و تیبو کورتوا بازی بسیار خوبی ارائه کردند. ما باید این سال فراموش نشدنی را با پیروزی به پایان می‎‌بردیم.»

1786564


سرمربی رئال با تمجید از عملکرد بنزما گفت:« من پیش از این بازی به خوبی شرایط و عملکرد او را زیر نظر داشتم. من دیدم که او تا چه حد اعتماد به نفس دارد و با انگیزه است و فکر می‌کنم قرار است در نیم فصل دوم شاهد بنزمای متفاوتی باشیم.»
او با اشاره به بحث‌های پیش آمده درباره پنالتی اعلام شده به سود رئال مادرید اضافه کرد:« من این موضوع را به خوبی درک می‌کنم. فکر می‌کنم خطای اول هم پنالتی بود اما متوجه شدم که سرمربی وایادولید معتقد است که خطای دوم پنالتی نبود.»
این مربی ایتالیایی با ابراز رضایت از عملکرد خوب ادواردو کاماوینگا ادامه داد:« او از زمانی که به رئال آماده توانایی‌هایش را نشان داده است. وقتی وارد زمین‌ می‌شود تاثیرگذار است چون انرژی زیادی دارد. او بازیکن مهمی برای ما است.»

 

دیدگاه‌ها