کد خبر : 1862083 | 10 دی 1401 ساعت 11:31 | 4.4K بازدید | 1 دیدگاه

یک فرد سیاسی به دنبال سو‌ءاستفاده از شرایط وزیر است!

روزبهانی: بوکس به یاران رئیس فراری دیگر اعتماد نکند

کاپیتان سابق تیم ملی بوکس گفت: جامعه بوکس به افرادی که برای ثوری رای جمع کردند تا او رییس شود و منافع خودشان تامین شود، اعتماد نکنند.

روزبهانی: بوکس به یاران رئیس فراری دیگر اعتماد نکند

به گزارش "ورزش سه" احسان روزبهانی کاپیتان سابق تیم ملی بوکس در گفت و گو با خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سوال که نظر شما در مورد تشکیل کمیته فنی فدراسیون بوکس چیست، گفت: نظر من این است که روح الله حسینی سرپرست فدراسیون، ابتدا باید سرمربی تیم ملی را انتخاب کند و بعد از آن کمیته فنی فعالیت خود را آغاز کند. همه جامعه بوکس می دانند که بوکس ایران نیاز به یک مربی خوب خارجی دارد، چرا که با مربیان ایرانی ما تجربه کار کردن را داشته ایم و جواب نگرفته ایم و حالا زمان آن رسیده که بوکس ایران به دست یک مربی خوب خارجی سپرده شود. 

وی در ادامه افزود: در حال حاضر فدراسیون بوکس دست کسی سپرده شده که سال ها در این رشته به عنوان یک قهرمان مطرح و نامدار فعالیت کرده و مدال های خوبی را هم برای تیم ملی بوکس کشورمان کسب کرده است. حسینی از قهرمانان و مدیران بوکس کشورمان است و او باید با انتخاب یک مربی خارجی که ارتباط بین المللی دارد، بوکس ایران را از این شرایط نجات دهد.

روزبهانی در ادامه صحبت های خود در پاسخ به این سوال که به نظر شما مربی خارجی می تواند به بوکس ایران کمک کند یا خیر، اظهار داشت: من بارها گفته ام، برای گرفتن مدال در مسابقات جهانی و آسیایی باید مثل سایر کشورها هزینه کنیم؛ شرط گرفتن مدال این است که در میادین بین المللی ما ارتباطات خوبی داشته باشیم، مربی خارجی می تواند در این مسیر به ما کمک کند، فعلا با این شرایط حضور مربیان ایرانی در راس تیم های ملی دردی را دوا نمی کند، بهترین انتخاب برای تیم ملی مربی خارجی خوب و‌ سطح بالا است.

دارنده نشان برنز بازی های آسیایی اینچئون در ادامه صحبت های خود با اشاره به اینکه مجمع انتخابات ریاست فدراسیون بوکس باید هرچه زودتر برگزار شود، گفت: مسئولان ورزش باید یک مقدار بیشتر به بوکس ایران اهمیت دهند، ما یک بار از انتخاب غلط ضربه خورده ایم و جامعه بوکس هم به این نتیجه رسیده است که انتخاب حسین ثوری به بوکس ایران ضربه بزرگی زد، حالا یک قهرمان مسئولیت بوکس ایران را برعهده گرفته و می تواند بوکس ایران را به آرامش برساند. البته همه ما باید هوشیار باشیم، متاسفانه برخی از چهره های سیاسی بدنبال این هستند که برای بوکس کشورمان حاشیه سازی کنند، آنها به هیچ عنوان به فکر اعضای مجمع نیستند و فقط بدنبال تحمیل گزینه های خود به فدراسیون بوکس هستند!

وی در پاسخ به این سوال که چرا شفاف در رابطه با این موضوع صحبت نمی کنید، گفت: واقعیت این است که ما شنیده ایم، برخی از چهره های سیاسی که با برخی از مربیان بوکس کشورمان ارتباط نزدیکی دارند، در تلاش هستند از شرایط فعلی وزیر ورزش در مجلس شورای اسلامی سوءاستفاده کنند و با فشار آوردن به سجادی گزینه های خودشان را به تیم های ملی تحمیل کنند. هدفشان این بود که مقابل وزارت ورزش تجمع کنند تا از این راه از وزیر ورزش امتیاز بگیرند. البته آنهایی که می خواستند مقابل وزارت ورزش تجمع کنند، از سوی برخی از مربیان بوکس تحریک شده بودند و‌تعدادشان انگشت شمار بود که خدا رو شکر خنثی شد، در واقع آنها یاران ثوری بودند که دوره او منافعشان تامین بود و حالا که احساس خطر کرده اند، بدنبال تحریک جامعه بوکس هستند.

روزبهانی در ادامه، افزود: دوستان اگر بدنبال جمع کردن رای برای دوره بعدی مجلس شورای اسلامی هستند، مسیر اشتباهی را در پیش گرفته اند. رینگ بوکس محل جمع کردن رای نیست، آنها بدانند که دیگر کسی گزینه هایشان را قبول ندارد و باید دست از سیاسی بازی بردارند و اجازه بدهند ما خودمان در بوکس برای این رشته تعیین تکلیف کنیم. متاسفانه افرادی برای حسین ثوری پادرمیانی کردند و رای جمع کردند که همان افراد عامل ناکامی بوکس شدند و حالا شاهدیم که رییس فدراسیون فرار کرده و‌گویا برخی از دوستان منافع شان به خطر افتاده و چنگ به زمین و زمان می زنند.

وی خاطرنشان کرد: بنده بارها در مورد همین نفرات مصاحبه کردم و اخطارهای لازم را داده بودم، اما کسی گوش به حرف های من نداد و در نهایت دیدیم که چه اتفاق تلخی رخ داد. جامعه بوکس به افرادی که برای ثوری رای جمع کردند تا او رییس شود و منافع خودشان تامین شود، اعتماد نکنند.

دیدگاه‌ها