کد خبر : 1862114 | 10 دی 1401 ساعت 16:06 | 26.2K بازدید | 25 دیدگاه

آقا مجتبی مزد جسارتش را گرفت

پیکان ۱ - سپاهان صفر: برد رویایی با تعویض طلایی!

تقابل دو تیم پیکان و سپاهان با برتری شاگردان حسینی به پایان رسید.

پیکان ۱ - سپاهان صفر: برد رویایی با تعویض طلایی!

به گزارش "ورزش سه" تیم فوتبال پیکان تهران در چارچوب هفته چهاردهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید.

دو تیمی که در هفته گذشته با به نمایش گذاشتن یک فوتبال قابل قبول، نتایج مورد نظر خود را کسب کردند تا هردو با روحیه‌ای مطلوب، پای به این مسابقه بگذارند، در نیمه اول نتوانستند دروازه یکدیگر را باز کنند. بازی با دو موقعیت خوب برای هر دو تیم در دقایق ابتدایی آغاز شد اما درخشش گلر‌ها مانع از ثبت گل نخست بازی شد.

در ادامه نیمه اول سپاهان بازی را در دست گرفت و با خلق چند موقعیت روی ارسال از جناحین سعی در باز کردن دروازه پیکان داشت اما مغانلو دقت کافی برای گلزنی را نداشت.

پیکانی‌ها از دقیقه ۲۵ مسابقه با جلوکشیدن به سمت دروازه حریف، بازی را به تعادل کشاندند و موقعیت‌هایی توسط تمیروف و حقدوست به دست آوردند اما نیازمند با ایستادگی مانع از گلزنی حریف شد.

نیمه دوم مسابقه با افت‌وخیز چندانی تا دقیقه شصت همراه نبود تا اینکه سپاهانی‌ها توسط احمدزاده و مغانلو فرصت گلزنی به دست آوردند اما نتیجه‌ای جز داغ‌تر شدن بازی نداشت.

در ادامه بازی تعویص طلایی مجتبی حسینی که یک گل را هم برای تیمش خریده بود، گل برتری پیکان را روی یک ضدحمله به ثمر رساند.

1786710

بعد از گل مورایس چهار تعویض برای تغییر نتیجه انجام داد اما ضعف این تیم در گلزنی دوباره به سراغشان آمد تا ورزشگاه انقلاب کرج را بدون امتیاز ترک کنند. 

ویدئو: 268650

در ادامه با گزارش لحظه به لحظه این مسابقه همراه باشید؛

هفته چهاردهم لیگ برتر، شنبه دهم دی ماه 1401، ورزشگاه انقلاب کرج
تیم داوری؛ داور وسط: یاسر همرنگ/ کمک‌ها: محسن سلطانی، حمیدرضا افشون و ایمان شاه ولی/ ناظر داوری: حسن کامرانی‌فر

ترکیب پیکان

فرهاد مجد کرمانشاهی، سامان فلاح، امیر شبانی، میلاد بدرقه، محمدحسین فلاح، دانیال جهانبخش (۵۰- محمدعلی کاظمی)، غلامرضا ثابت ایمانی، محمدمهدی لطفی (۷۵- منصور باقری)، مجتبی حق‌دوست، شرزود تمیروف (۷۵- ساسان حسینی)، ابراهیم صالحی (۷۵- مهدی لیموچی)

سرمربی: مجتبی حسینی

ترکیب سپاهان

پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور، نیلسون جونیور، محمد دانشگر، رامین رضاییان، مسعود ریگی (78-سیدمحمدرضا حسینی)، امید نورافکن (۸۷- عیسی مرادی)، محمد کریمی، محمد علی‌نژاد (78-محمد قربانی)، فرشاد احمدزاده (۷۸-یاسین سلمانی)، شهریار مغانلو

سرمربی: ژوزه مورایس

1786695

🟨اخطارها

پیکان: ابراهیم صالحی (59) ، شرزود تمیروف (68)
سپاهان: میلاد زکی‌پور (68) ، یاسین سلمانی (82)


⚽شرح گل؛

پیکان یک - سپاهان صفر؛ محمدعلی کاظمی (77): روی ارسال فوق‌العاده محمدحسین فلاح به دهانه دروازه، محمد علی کاظمی بازیکن تعویضی مجتبی حسینی گل اول تیمش را به ثمر رساند. 

1786704

🥇برترین بازیکن: 
محمدعلی کاظمی: بازیکن تعویضی پیکان بعد از اینکه دروازه تیمش را با برگشت توپ از روی خط نجات داد و یک گل برای تیمش‌خرید، در دقیقه ۷۷ گل برتری شاگردان حسینی را وارد دروازه حریف کرد تا برترین بازیکن زمین لقب بگیرد.


📌اتفاق ویژه: 
نخستین تعویض مجتبی حسینی در این مسابقه به میدان فرستادن محمدعلی کاظمی بود تا این بازیکن جوان پیکان، فرشته نجات تیمش شود و با یک نجات گل و یک گل، بازی را به نفع پیکان زیر و رو کند.


لحظات حساس: 

دقیقه ۴: فرصت تک به تک فرشاد احمدزاده که روی اشتباه مدافعین پیکان به دست آمد را کرمانشاهی با واکنشی تماشایی دفع کرد.
دقیقه ۱۰: ضربه خطرناک ابراهیم صالحی از محوطه جریمه با واکنش عالی نیازمند دفع شد تا توپ از منطقه خطر دفع شود.
دقیقه ۲۴: ارسال عالی فرشاد احمدزاده به دهانه دروازه توسط مغانلو قطع شد اما این ضربه با اختلاف کم از پای تیر عمودی به بیرون رفت.
دقیقه ۳۵: ضربه خطرناک ثابت ایمانی از روی خط محوطه جریمه به محمد دانشگر برخورد کرد که بازیکنان پیکان معتقد به خطای هند بودند.
دقیقه ۳۹: روی اشتباه مسلم رامین رضاییان، مجتبی حقدوست بعد از طی مسافتی نزدیک به بیست متر با نیازمند تک به تک شد اما ضربه آرام این بازیکن در اختیار نیازمند قرار گرفت.
دقیقه ۵۲: روی ارسال عالی رضاییان به دهانه دروازه، فرشاد احمدزاده توپ را به سمت دروازه زد اما کاظمی تعویضی توپ را از روی خط دروازه دفع کرد.
دقیقه ۵۵: شوت سرکش محمد کریمی با اختلاف کم از روی تیر افقی به بیرون رفت.
دقیقه ۸۴: روی ضدحمله برق‌آسای بازیکنان پیکان، امیر شعبانی در موقعیت دو به تک توپ را به آسمان زد.
دقیقه ۸۷: شهریار مغانلو برای چندمین بار فرصت گلزنی را روی ارسال زکی پور از جناح چپ با ضربه سر از دست داد.
دقیقه ۹۴: شوت سنگین منصور باقری با اختلافی کم از کنار تیر عمودی دروازه سپاهان به بیرون رفت.

دیدگاه‌ها