کد خبر : 1862118 | 10 دی 1401 ساعت 14:15 | 24.6K بازدید | 12 دیدگاه

تیبو کورتوا:

بالاخره نفهمیدیم کدام برخورد به دست پنالتی است

تیبو کورتوا معتقد است داور باید در بازی شب گذشته یک پنالتی دیگر هم برای رئال اعلام می کرد.

بالاخره نفهمیدیم کدام برخورد به دست پنالتی است

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته موفق شد در دیداری دشوار 0-2 برابر میزبانش رئال وایادولید پیروز شود. رئال بازی را خوب شروع کرد و به خصوص در 30 دقیقه ابتدایی شانس های زیادی برای گلزنی داشت ولی نتوانست استفاده کند تا میزبان رفته رفته خود را در بازی پیدا کند. پس از چند مهار عالی تیبو کورتوا، در نهایت کریم بنزما با گل های دقایق پایانی خود برتری را به نام رئال کرد. در این بازی یک برخورد توپ به دست مدافع وایادولید را داور پنالتی تشخیص نداد ولی دومی را پنالتی گرفت.

1786679

کورتوا در پایان بازی گفت:«راستش را بخواهید فکر می کردم بازی مساوی تمام شود. مشابه این بازی را قبلا داشتیم و نتوانستیم برنده شویم ولی این بار همه چیز خوب پیش رفت. در هر دو نیمه برتر بودیم و خوشحالم که کریم مشکل را حل کرد.»

1786686

کورتوا در مورد تصمیم داور برای اعلام پنالتی به سود رئال، گفت:«در نیمه اول هم معتقدم داور یک پنالتی باید برای ما اعلام می کرد. درست است که توپ پس از برخورد به بدن بازیکن وایادولید به دستش برخورد کرد ولی همین صحنه را قبلا به ضرر ما پنالتی گرفته بودند(اشاره به بازی برابر خیرونا و برخورد توپ به دست آسنسیو). بالاخره نفهمیدیم کدام برخورد به دست پنالتی است و کدام نیست.»

1786678

شرایط کریم بنزما:«کریم مدت ها دور از میادین بود و نیاز داشت تا در شرایط بازی قرار بگیرد. کریمِ فصل گذشته در چنین دیداری بیشتر گل می زد اما او در نهایت دو گل زد و باعث پیروزی ما شد. او به تدریج به فرم گذشته بر می گردد.»

دیدگاه‌ها