کد خبر : 1862125 | 10 دی 1401 ساعت 14:42 | 37.4K بازدید | 8 دیدگاه

او بازی بعدی در ترکیب است

پاسخ جالب آنچلوتی به دلیل نیمکت‌نشینی هازارد

ادن هازارد شب گذشته 90 دقیقه روی نیمکت نشست و کارلو آنچلوتی بر خلاف وعده قبلی به او میدان نداد. کارلتو در نشست خبری پس از بازی با سوالی در این رابطه روبرو شد.

پاسخ جالب آنچلوتی به دلیل نیمکت‌نشینی هازارد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته هر طور که بود موفق شد رئال وایادولید را شکست دهد. بازی تا دقیقه 83 با تساوی بدون گل دنبال می شد که داور برخورد توپ به دست مدافع وایادولید را پنالتی تشخیص داد و کریم بنزما قفل دروازه را باز کرد. یک بازیکن وایادولید هم به دلیل اعتراض اخراج شد و در ادامه بنزما موفق شد روی حرکت عالی ادواردو کاماوینگا گل دوم را بزند. در این بازی ادن هازارد حتی زمانی که رئال به گل نیاز داشت نیز وارد میدان نشد در حالی که کارلو آنچلوتی در نشست خبری قبل از بازی از او تمجید کرده بود و گفت که شرایطی بهتر از دو ماه پیش دارد و از او بیشتر استفاده خواهد کرد.

1786688

در پایان بازی یکی از خبرنگاران از کارلتو در مورد دلیل نیمکت نشینی هازارد سوال کرد و با پاسخی جالب و عجیب روبرو شد. مربی ایتالیایی تنها به یک جمله بسنده کرد:«ادن هازارد بازی بعدی به میدان خواهد رفت.»

بازی بعدی رئال سه روز بعد برابر تیم گمنام کاسِرِنیو در یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری است و طبعا دیداری نیست که ادن هازارد برای حضور در آن بی‌تابی کند. هازارد در فصل جاری هم بسیار کم از سوی آنچلوتی در ترکیب ثابت قرار گرفته و شاید بهترین بازی او برابر سلتیک در لیگ قهرمانان بود که یک گل زد و یک پاس گل داد. رئال پس از بازی سه شنبه باید خود را برای دیدار دشوار مقابل ویارئال مهیا کند و بعید است هازارد در آن بازی نیز در ترکیب ثابت قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها