کد خبر : 1862126 | 10 دی 1401 ساعت 15:00 | 31.2K بازدید | 12 دیدگاه

ما روی جوانان تمرکز داریم

کونته: تاتنهام هرگز بازیکنی مثل کاسمیرو را نمی‌خرد!

آنتونیو کونته می گوید که نگرانی هواداران تاتنهام را درک می کند ولی باشگاه روی بازیکنان بزرگ ولی با سن بالا مثل کاسمیرو سرمایه گذاری نخواهد کرد.

کونته: تاتنهام هرگز بازیکنی مثل کاسمیرو را نمی‌خرد!

به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو کونته از فصل قبل هدایت تاتنهام را برعهده گرفته و یک وظیفه دارد و آن هم کسب جام برای باشگاهی است که مدت هاست با این اتفاق بیگانه است. تاتنهامی ها مربیان بزرگی را در طول سال های اخیر داشته اند ولی هیچکدام در این ماموریت موفق نبوده اند. هواداران معتقدند تاتنهام نیاز به ستاره های بزرگتری دارد ولی مربی ایتالیایی توضیح داد که سیاست باشگاه در نقل و انتقالات چگونه است. 

1786690

کونته که در نشست خبری بازی با استون ویلا شرکت کرده بود، گفت:«بله، می توان بازیکنان بزرگ و بالای 30 سال را جذب کرد و موفق شد. بازیکنانی که افتخارات زیادی کسب کرده اند. می توانم در این زمینه کاسمیرو را مثال بزنم ولی این دیدگاه و سیاست باشگاه در انتقالات نیست. ما هرگز چنین بازیکنانی را جذب نمی کنیم. به همین دلیل باید برای رسیدن به موفقیت و کسب جام بیشتر کار کرد و صبور بود. من هواداران و بی‌تابی‌شان برای کسب جام را درک می کنم. این بی‌تابی البته فشاری روی من نیست و برعکس، انگیزه من و بازیکنانم را بیشتر خواهد کرد تا فاصله تاتنهام با باشگاه های بزرگ دیگر را کمتر کنیم.»

لازم به ذکر است که کاسمیرو پس از فتح تمام جام ها با رئال مادرید، در تابستان امسال به منچستریونایتد پیوست و تا به اینجا توانسته خوش بدرخشد.

دیدگاه‌ها