کد خبر : 1862131 | 10 دی 1401 ساعت 16:38 | 58.2K بازدید | 6 دیدگاه

یک مقصد عجیب در انتظار ستاره سابق رئال

دیروز کریستیانو رونالدو، اسطوره رئال، در 37 سالگی راهی النصر عربستان شد و ممکن است به زودی ایسکو در 30 سالگی راهی سالرنیتانا، باشگاه کوچک ایتالیایی، شود.

یک مقصد عجیب در انتظار ستاره سابق رئال

به گزارش "ورزش سه"، تابستان گذشته دوران 9 ساله حضور ایسکو در رئال به پایان رسید. ستاره اهل مالاگا در رئال به همه جام ها رسید ولی در دو سال اخیر نشانی از روزهای خوب خودش نداشت و اغلب نیمکت‌نشین بود. با پایان قرارداد، ایسکو تصمیم گرفت به عنوان بازیکن آزاد راهی سویا شود ولی دوران حضور او در این باشگاه تنها 6 ماه طول کشید و او به دلیل اختلاف با کادر فنی و مدیر ورزشی باشگاه، قراردادش را فسخ کرد. ایسکو که سه ماه دیگر 31 ساله خواهد شد، حالا بدون تیم است و گفته می شود مقصد بعدی او فوتبال ایتالیاست.

1727383

دو سال پیش ایسکو پیشنهادی جدی از یوونتوس داشت ولی در نهایت تصمیم گرفت در رئال بماند. سال گذشته نیز فیورنتینا خواهان ایسکو بود ولی او بازهم تصمیم به ماندن گرفت. حالا طبق ادعای آلفردو پدولا، خبرنگار ایتالیایی، سالرنیتنا با ایسکو وارد مذاکره شده و او ممکن است از نیم فصل دوم برای این باشگاه کوچک بازی کند. 

1749067

سالرنیتانا در رده 12 سری آ قرار دارد و فصل قبل فرانک ریبری در همین باشگاه بازنشسته شد. سالرنیتانا اخیرا ممو اوچوآ، گلر سرشناس مکزیکی، را جذب کرده و می خواهد با به خدمت گرفتن ایسکو، پروژه ورزشی جاه طلبانه اش را پیش ببرد. همچنین در تابستان امسال سالرنیتانا قصد جذب ادینسون کاوانی را هم داشت ولی او در نهایت راهی والنسیا شد.

دیدگاه‌ها