کد خبر : 1862152 | 10 دی 1401 ساعت 17:08 | 7.9K بازدید | 1 دیدگاه

ابراهیم صالحی با خنده از صحنه معروف می‌گوید

کاپیتان پیکان: به مورایس گفتم چی میگی برای خودت!

کاپیتان پیکان در مورد صحنه مصدومیتش از ناحیه بینی و چالشی که با مورایس داشت به خبرنگاران توضیح داد.

کاپیتان پیکان: به مورایس گفتم چی میگی برای خودت!

به گزارش "ورزش سه" پس از پیروزی با ارزش پیکان مقابل سپاهان، بازیکنان این تیم با انرژی بالا از میکسدزون عبور کردند و با خبرنگاران به صحبت پرداختند.

در این بین، ابراهیم صالحی، کاپیتان پیکان، در مورد برتری تیمش مقابل سپاهان بالانشین گفت:" به هرحال سپاهان است و مدعی قهرمانی خیلی مهره دارند. بازی سختی بود. تلاش کردیم و خداراشکر بردیم."

صالحی در مورد صحنه منجربه خونریزی بین خود گفت:" بنده خدا رامین من را ندید و دستش به صورت من خورد. دماغم داشت خون می‌آمد. مورایس هم فکر می‌کرد تمارض کردم من هم فقط خون از بینی‌ام می‌آمد و نمی‌فهمیدم چه می‌گوید. به او گفتم چه می‌گویی؟( باخنده) که وقتی خون را دید رفت و روی نیمکت نشست."

ویدئو: 268659

صالحی در مورد شوخی محمد دانشگر با او گفت:" دو سه سالی هست که با محمد هم‌خانه هستیم. این بنده خدا مورایس همه بازی‌ها روی نیمکت بود نمی‌دانم چه شد یک دفعه به من که رسید این طور کرد( باخنده)."

کاپیتان خودروسازان بار دیگر با تمجید از برتری تیمش گفت:" خیلی برد با ارزشی بود. خیلی خوب بود. خداراشکر. به موقع هم بود. در بازی با پرسپولیس هم حقمان بردن بود."

صالحی در مورد موقعیت از دست رفته‌اش در نیمه اول گفت:" یک لحظه پیام را دیدم که رفت راست، زدم چپ که برگشت. ماشاالله رفت اروپا باتجربه شده است دیگر!"

دیدگاه‌ها