کد خبر : 1862154 | 10 دی 1401 ساعت 17:13 | 21.2K بازدید | 9 دیدگاه

باید اتفاقاتی در زمستان رخ دهیم

هشدار نقل و انتقالاتی مورایس بعد از باخت به پیکان

سرمربی سپاهان می‌گوید تیمش در نقل و انتقالات زمستانی فعالیت خواهد داشت و تغییرات ایجاد می‌کنند.

هشدار نقل و انتقالاتی مورایس بعد از باخت به پیکان

به گزارش “ورزش سه” ژوزه مورایس در نشست خبری بعد از دیدار سپاهان مقابل پیکان که با شکست یک گله تیمش همراه بود، گفت: بازی خوبی را شاهد بودیم و هر دو تیم برای برد آمده بودند. معمولاً وقتی بازی‌ها با این تعادل باشد تغییر در اولین فرصت ایجاد می‌شود. موقعیت‌های اول از آن ما بود و پیکان هم روند تدافعی‌اش را در خارج از محوطه ادامه داد تا گلی دریافت نکند. این تیم نشان داد که انگیزه بالایی برای گل نخوردن داشت و از سوی دیگر توانست گل بزند.

وی در ادامه گفت: تیم ما شروع خوبی داشت و احساس کردیم می‌توانیم فرصت‌های خوبی ایجاد کنیم. پیکان یک فرصت داشت و البته فرصتی نبود که خودشان خلق کرده باشند، ولی موفق شدند به گل برسند. به پیکان تبریک می‌گویم بابت فوتبالی که ارائه کرد. ما نیز از لحاظ استراتژی و ایجاد موقعیت گل خوب کار کردیم، ولی نتوانستیم از موقعیت‌های‌مان استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره اینکه شاداب نبودن بازیکنان در گل نشدن موقعیت‌ها تأثیر داشت یا اینکه مشکل از جای دیگری بود، گفت: ما موقعیت‌های زیادی خلق کردیم و حداقل سه موقعیت قطعی گل داشتیم. بازی مثل بازی‌های قبل بود و تنوع و کنترل خوبی داشتیم. در ابتدای بازی فرشاد احمدزاده موقعیت داشت و در ادامه شهریار مقانلو می‌توانست دروازه پیکان را باز کند. پیکان سازماندهی و نظم دفاعی خوبی داشت و در ضدحمله خوب کار می‌کرد. فوتبال همین است و ما به مسیر‌مان ادامه می‌دهیم.

وی درباره اینکه آیا لیست ورودی و خروجی به باشگاه ارائه کرده است یا نه، گفت: پنجره نقل‌وانتقالات با بالا و پایین‌هایی همراه است. در بحث جذب بازیکن باید اتفاقاتی رخ بدهد که در ادامه متوجه خواهید شد. الان نمی‌توانیم درباره آن به‌صورت عمومی صحبت کنیم.

دیدگاه‌ها