کد خبر : 1862158 | 10 دی 1401 ساعت 17:25 | 17.4K بازدید | 5 دیدگاه

ضرب شست تن‌هاخ به ستاره‌ها: رشفورد روی نیمکت

نیمکت‌نشینی مارکوس رشفورد، ستاره انگلیسی منچستریونایتد، در نیمه اول دیدار امروز این تیم مقابل ولورهمپتون خبرساز شده است.

ضرب شست تن‌هاخ به ستاره‌ها: رشفورد روی نیمکت

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد از دقایقی پیش برای انجام شانزدهمین بازی خود در لیگ برتر به خانه ولورهمپتون رفته و در استادیوم خانگی این تیم، مولینکس، به مصاف شاگردان خولن لوپتگی رفته است.

اما در شروع مسابقه اتفاقی که خبرساز شد عدم حضور مارکوس رشفورد در لیست ابتدایی یونایتد به دستور اریک تن‌هاخ بود. رشفورد در فصل جاری عملکردی درخشان در ترکیب شیاطین سرخ داشت و یک جام جهانی موفق را هم پشت سر گذاشت و به همین دلیل نیمکت‌نشینی او سوال‌های زیادی را برای هواداران یونایتد ایجاد کرد.

رشفورد بعد از جام جهانی در دو بازی یونایتد، مقابل برنلی در جام اتحادیه و ناتینگهام فارست در لیگ برتر، دو گل زده بود تا نشان دهد برای تیمش چه مهره مهمی است. او در قطر هم برای سه‌شیرها سه گل به ثمر رسانده بود.

1786746

خبرنگار شبکه بی‌تی‌ اسپورت اولین کسی بود که در زمان وارد شدن بازیکنان یونایتد به زمین چمن مولینکس موفق شد درباره علت نیمکت‌نشینی رشفورد از اریک تن‌هاخ سوال بپرسد. سرمربی یونایتد در پاسخ تنها به چهار کلمه اکتفا کرد و گفت:" به خاطر انضباط تیمی".

موضوع نیمکت‌نشینی رشفورد به بحث کارشناسان این شبکه که دو تن از ستاره‌های سابق یونایتد، ریو فردیناند و پل اسکولز بودند هم وارد شد. اسکولز در این باره گفت:" واقعا نمی‌شود واقعیت را فهمید. تن‌هاخ گفت علتش انضباط تیمی است. شاید مساله دیر به تمرین رفتن رشفورد بوده".

فردیناند هم گفت:" در ماجرای رونالدو هم شاهد بودیم که اگر یک مربی ضعف نشان بدهد کنترل تیم را از دست می‌دهد. یونایتد در سالهای گذشته به یک مربی سرسخت که انضباط تیمی را حفظ کند نیاز داشت و این اتفاق خوبی است".

1786747

تن‌هاخ البته در نیمه دوم از تصمیم خود برگشت و در شروع این نیمه مارکوس رشفورد را به جای الخاندرو گارناچو وارد میدان کرد. دیدار دو تیم در حال حاضر با تساوی بدون گل ادامه دارد.

دیدگاه‌ها