کد خبر : 1862162 | 10 دی 1401 ساعت 17:40 | 37.3K بازدید | 6 دیدگاه

ریو فردیناند:

هری مگوایر، بیشتر معطل نشو و از یونایتد برو!

ستاره سابق منچستریونایتد می‌گوید هری مگوایر، مدافع این تیم، بعد از نیمکت‌نشینی در بازی امروز مقابل ولوز باید بفهمد که در تیم تن‌هاخ جایی ندارد و بهتر است یونایتد را ترک کند.

هری مگوایر، بیشتر معطل نشو و از یونایتد برو!

به گزارش "ورزش سه"، هری مگوایر در فصل جاری تنها در سه بازی به عنوان بازیکن ثابت از ابتدا برای منچستریونایتد به میدان رفته است. بعد از جام جهانی قطر در دیدار قبلی شیاطین سرخ مقابل ناتینگهام فارست که با پیروزی 3-0 یونایتد به پایان رسید هم مگوایر تنها سیزده دقیقه در میدان حضور داشت.

با اینکه مگوایر در جام جهانی قطر عملکرد قابل قبولی در ترکیب تیم ملی انگلیس داشت ولی اریک تن‌هاخ با میدان ندادن به او نشان داده که این مدافع انگلیسی جایی در برنامه‌هایش ندارد. به همین خاطر است که ریو فردیناند بعد از نیمکت‌نشینی دوباره او در بازی امروز مقابل ولورهمپتون به مگوایر پیشنهاد کرد بهتر است به فکر تیم دیگری باشد.

1786749

فردیناند در استودیوی شبکه بی‌تی اسپورت گفت:"وقتی تن‌هاخ لیندلوف و مگوایر را روی نمیکت می‌نشاند بعضی از هواداران یونایتد ناراحت می‌شوند. ولی این نشان می‌دهد که نظر تن‌هاخ راجع به این دو نفر چیست.

من اگر جای هری مگوایر بودم همین حالا به فکر رفتن به باشگاهی دیگر می‌افتادم. هری در تیم ملی انگلیس بی‌نقص بازی می‌کند ولی در منچستریونایتد اوضاع چندان به نفع او پیش نرفته است. سرمربی جدید تیم بارها به او نشان داده که قرار نیست به عنوان یکی از دو دفاع وسط فیکس مورد استفاده قرار بگیرد. من اگر جای مگوایر بودم به مدیر برنامه‌هایم می‌گفتم برایم دنبال باشگاه جدیدی باشد که بتوانم به شکل منظم بازی کنم و از فوتبال لذت ببرم".

1786750

دیدگاه‌ها