کد خبر : 1862177 | 10 دی 1401 ساعت 18:50 | 27.3K بازدید | 8 دیدگاه

رشفورد: تنبیه شدم چون خواب مانده بودم

مارکوس رشفورد، ستاره منچستریونایتد، بعد از گلزنی در دیدار امروز مقابل ولوز اعلام کرد علت نیمکت‌نشینی‌اش در نیمه اول تاخیر در رسیدن به جلسه تمرینی یونایتد بوده است.

رشفورد: تنبیه شدم چون خواب مانده بودم

به گزارش "ورزش سه"، وقتی امروز ترکیب اصلی منچستریونایتد برای دیدار مقابل ولورهمپتون اعلام شد حضور نداشتن نام مارکوس رشفورد در ترکیب خیلی‌ها را شگفت‌زده کرد.

با توجه به اینکه رشفورد یک جام جهانی درخشان را با پیراهن انگلیس پشت سر گذاشته و در دو مسابقه بعد از جام جهانی یونایتد برای تیمش دو گل به ثمر رسانده بود نیمکت‌نشینی او در بازی امروز عجیب بود. اریک تن‌هاخ پیش از شروع مسابقه به بی‌تی اسپورت گفت علت نیمکت‌نشینی او انضباطی بوده است.

رشفورد در نیمه دوم اما وارد زمین شد و تک‌گل پیروزی بخش تیمش را وارد دروازه ولوز کرد. او یک گل دیگر هم به ثمر رساند که بعد از بررسی با VAR به دلیل خطای هند او مردود شد.

1786792

ستاره انگلیسی در پایان بازی علت تنبیه انضباطی خود را فاش کرد و گفت خواب مانده و با تاخیر در تمرین یونایتد حاضر شده است.

رشفورد در پاسخ به خبرنگار بی‌تی اسپورت گفت:" یک کم دیر به تمرین رسیدم. خواب بودم. خواب ماندم و نتوانستم به موقع سر تمرین حاضر بشوم. مساله این بود.

وینگر انگلیسی یونایتد در ادامه گفت:" این قانون تیم است. اشتباهی که من کردم ممکن است برای هر کسی اتفاق بیفتد. بله شکی نیست از نیمکت‌نشینی ناراحت شدم ولی علت تصمیم سرمربی را می‌فهمم".

1786793

دیدگاه‌ها