کد خبر : 1862188 | 10 دی 1401 ساعت 19:12 | 9.6K بازدید | 3 دیدگاه

لوپتگی: حق بازیکنان ولوز باخت نبود

خولن لوپتگی، سرمربی ولورهمپتون، بعد از شکست 1-0 مقابل یونایتد گفت بازیکنانش تلاش فوق‌العاده‌ای داشتند و شکست در این بازی برایشان تلخ و باعث تاسف است.

لوپتگی: حق بازیکنان ولوز باخت نبود

به گزارش "ورزش سه"، با وجود شکست ولوز مقابل منچستریونایتد در دیدار خانگی امروز خولن لوپتگی، سرمربی این تیم، از عملکرد بازیکنانش راضی است و می‌گوید شکست در این بازی تلخ و تاسف‌بار است و حق بازیکنانش باخت نبوده است.

شاگردان لوپتگی نیمه اول را با تساوی بدون گل به پایان رساندند ولی در نیمه دوم مارکوس رشفورد به عنوان یار تعویضی برای یونایتد وارد میدان شد و در دقیقه 76 تک‌گل پیروزی‌بخش شیاطین سرخ را به ثمر رساند. با وجود صحبتهای لوپتگی، ولورهمپتون در بازی امروز نتوانست فرصتهای زیادی روی دروازه حریف خلق کند. آنها در این فصل در هشت بازی لیگ برتر موفق به گلزنی نشده‌اند.

1786814

سرمربی ولورهمپتون در پایان بازی گفت:" باختن همیشه تلخ است. ما نمی‌خواستیم شکست بخوریم بلکه هدف‌مان پیروزی بود. این شکست به خصوص برای بازیکنان تلخ است چون آنها در مقابل یک تیم خوب تلاش زیادی کردندن و حق‌شان شکست نبود".

لوپتگی در ادامه گفت:" ما باید در طول مسابقه به فکر گل زدن باشیم. ما وقتی به محوطه جریمه حریف می‌رفتیم در تصمیم‌های آخر دچار ضعف بودیم و این نکته‌ای است که باید فکری به حال آن بکنیم. در ضربات آخر می‌توانستیم پنج یا شش گزینه بهتر را انتخاب کنیم ولی گزینه‌ای را انتخاب می‌کردیم که مناسب نبود. اینکه بازیکنان ما به خودشان باور داشته باشند تنها راه موفقیت است".

دیدگاه‌ها