کد خبر : 1862190 | 10 دی 1401 ساعت 19:20 | 47.1K بازدید | 22 دیدگاه

شخصیت قهرمانی را نشان دادیم

گل‌محمدی: بیرانوند رهبر این پیروزی است!

یحیی گل‌محمدی می‌گوید سیو پنالتی توسط علیرضا بیرانوند نقش پررنگی در این پیروزی داشت.

گل‌محمدی: بیرانوند رهبر این پیروزی است!

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس امروز موفق شد با دو گل، گل گهر را شکست بدهد و مجددا به صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود کند. یحیی گل‌محمدی پس از این مسابقه در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

* گل‌گهر بهتر شروع کرد اما...
یحیی گل‌محمدی در ابتدا گفت: خیلی خوشحال هستیم که در این شهر باصفا و کنار مردمان خوب هستیم. از تک تک هواداران سیرجانی هم به خاطر استقبال‌ و برخوردهای گرم‌شان تشکر می‌کنیم. در‌ مجموع با توجه به نتیجه‌ای که گرفتیم، بازی خوبی بود‌. فکر می‌کنم در شروع کار، گل گهر بهتر ما بود و توانست موقعیت‌های خوبی، به خصوص پنالتی، داشته باشد که توسط علی ما خیلی خوب مهار شد و ما را در بازی نگه داشت. از او تشکر می‌کنم که تمرکز خیلی خوبی برای بازی امروز داشت و به همراه بزرگترهای دیگر، رهبر خوبی برای تیم ما بود.

* ذهنیت قهرمانی به تیم ما کمک کرد
وی افزود: رفته رفته و با گذشت زمان بازی، کار تیمی ما بهتر می‌شد و اعتماد به نفس بهتری به دست می‌آوردیم و توانستیم بیشتر پاس بدهیم و بازی را کنترل کنیم و مدیریت خوبی در بازی داشتیم و ذهنیتی برنده به خصوص در نیمه دوم داشتیم که وقتی تیم وارد زمین شد، شخصیت خوب پرسپولیس را نشان دادند و یک تیم هجومی نشان دادند و خوشبختانه به گل دوم هم رسیدیم و این ذهنیت خوب و مثبت قهرمانی کمک زیادی به ما کرد تا بچه‌ها شخصیت خیلی خوبی از خودشان نشان بدهند.

* از همه مربیانی که از من حمایت کردند ممنونم 
سرمربی پرسپولیس با تمجید از گل‌گهر اظهار داشت: در هر صورت این سه امتیاز برای ما خیلی مهم بود و اندازه شش امتیاز ارزش داشت؛ با توجه به اینکه گل گهر هم یکی از مدعیان قهرمانی است و تیم شایسته‌ای هستند. به آقای قلعه‌نویی و همکارانشان بابت ساختن این تیم تبریک می‌گویم و از آنها هم به خاطر حمایتی که قبل از بازی و در کنفرانس مطبوعاتی داشتند، تشکر می‌کنم. از همه مربیانی که از بنده حمایت کردند، واقعا تشکر دارم.

1784423

* به داور و تصمیمش احترام می‌گذارم
گل‌محمدی در مورد صحنه پنالتی عنوان کرد: برخورد در هر صورت وجود داشت اما اینکه شدت برخورد طوری بود که بازیکن حریف زمین بخورد را نمی‌دانم. اما چیزی که مشخص بود این بود که تیم ما از شروع بازی تا آخر، به تیم داوری احترام زیادی گذاشت و از تیم داوری هم تشکر می‌کنم. داور بازی داور جوان و آینده داری است و برای او آرزوی موفقیت دارم.

* تیم خوبی هستیم و بازیکنان بزرگی داریم
سرمربی سرخپوشان در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنانش آنچه او خواسته بود را انجام دادند یا خیر؟ گفت: ما در شروع بازی سردرگم بودیم و بالاخره فشار و استرس بازی خیلی زیاد بود و توپهای زیادی را از دست دادیم و شروع خوبی نداشتیم و همین شروع بد باعث شد تیم حریف به پنالتی برسد اما رفته رفته بچه‌ها اعتماد به نفس بهتری پیدا کردند. تیم خوبی داریم و بازیکنان ما بزرگ هستند و از نظر شخصیتی به دنبال قهرمانی هستیم و این شخصیت به ما کمک کرد رفته رفته بهتر شویم. امروز بازیکنان از نظر بدنی وضعیت خوبی داشتند و 90 دقیقه آنهایی که بازی کردند، خیلی خوب و با دوندگی بالا تلاش کردند. وحید امیری دقیقه 94 هم پرس می‌کرد و این خیلی به تیم کمک کرد و از بازیکنان ممنونم.

* اینجا باید هر روز بهتر شوی تا بمانی
یحیی در خصوص گلزنی محمد عمری و حضور علی خدادادی در زمین اظهار داشت: بازیکنی که در پرسپولیس بازی می‌کند، باید کیفیت خوبی داشته باشد و خوشبختانه این دو بازیکن (خدادادی و عمری) امروز این را نشان دادند. آنها راه طولانی دارند و باید بیشتر تلاش کنند. اینجا باید هرروز بهتر از دیروز باشی تا بازی کنی. برای آنها آرزوی موفقیت دارم و البته بازیکنان جوان دیگری هم داریم که آنها هم بازی خواهند کرد.

* پنالتی گل گهر نقطه عطف بازی بود
او درباره نتایج ضعیف گلگهر مقابل پرسپولیس عنوان کرد: من این بحث را قبول ندارم، هر موقع با گل‌گهر بازی داشتیم مثل این است که با استقلال و سپاهان بازی داریم. یک تیم قلدر که در سرزنی و ایستگاهی خیلی قوی هستند و هر موقع با آنها بازی داشتیم، کار را خیلی برایمان سخت کردند. امروز هم پنالتی داشتند و اگر گل می‌شد، زدن دو گل بعد جلو افتادنشان، خیلی سخت می‌شد. فکر کنم پنالتی، نقطه عطف بازی بود و اگر گل می‌شد، ما بازی را نمی‌بردیم و بیرانوند خیلی خوب گرفت و ما را نگه داشت.

1783502

* در مورد جدایی سیامک و عبدی از الان نمی‌شود تصمیم گرفتت
یحیی راجع به عدم استفاده از عبدی و نعمتی در خط حمله و احتمال جدایی آنها توضیح داد: در مورد بازیکنان و جدایی آنها نمی‌شود از الان تصمیم گرفت و ما یک هفته دیگر تا پایان نیم فصل داریم و این دو بازیکن از بازیکنان سابقه‌دار ما هستند و کمک زیادی به این تیم کردند و حالا بنا به دلایلی امروز بازی نکردند و دلیل نمی‌شود که کیفیتشان با سایر بازیکنان فرق داشته باشد.

* خدا به دانیال رحم کرد
سرمربی پرسپولیس در مورد مصدومیت دانیال اسماعیلی‌فر عنوان کرد: دانیال هم مصدومیتش واقعا جدی بود و واقعا ضربه بدی بود و خدا به او رحم کرد و باید ببینیم فردا، پس فردا وضعیتش چگونه خواهد بود. شکستگی و دررفتگی ندارد اما ضرب‌خوردگی شدید بود.

* سعید صادقی می‌تواند بیشتر از این به ما کمک کند
او درباره عملکرد سعید صادقی گفت: سعید بازیکن خود من بود سالهای قبل و من شناخت خوبی از او دارم. البته نیمه اول به نظرم عملکرد چندان خوبی نداشت اما نیمه دوم خیلی بهتر شد و رفته رفته خیلی مسلط شد و به نظرم سعید خیلی بیشتر از این ها می‌تواند به ما کمک کند. امروز نیمه دوم خیلی خوب بازی کرد.

دیدگاه‌ها