کد خبر : 1862195 | 10 دی 1401 ساعت 19:29 | 52.1K بازدید | 21 دیدگاه

بیش از این درگیر رفتن لوکادیا نمی‌شویم؛

امیری: نمی‌توانیم کسی را به زور در پرسپولیس نگه داریم

امیری می‌گوید کسی که برای پرسپولیس بازی می‌کند باید تمام وجودش را برای این تیم بگذارد.

امیری: نمی‌توانیم کسی را به زور در پرسپولیس نگه داریم

به گزارش "ورزش سه"، وحید امیری که مقابل گل‌گهر بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را در اختیار داشت در خصوص این مسابقه گفت: خداراشکر بازی خیلی سنگینی بود اما با تلاش بازیکنان و تمرکزی که در این یک هفته داشتیم توانستیم سه امتیاز را بگیریم و امیدوارم در ادامه این روند را ادامه دهیم.

امیری در خصوص رفتن لوکادیا گفت: اینجا پرسپولیس است و نمی‌شود کسی را به زور نگه داشت. کسی که اینجا بازی می‌کند باید با تمام وجودش راضی و خوشحال باشد. تمام بازیکنانی که الان هستند با تمام وجودشان تلاش می‌کنند که پرچم این باشگاه را بالا نگه دارند و اگر هم بازیکنی رفته یا تمایل دارد برود ما به او خرده نمی‌گیریم. ما دوست داشتیم بمانند ولی وقتی شرایطش را نداشتند نمی‌توانیم خودمان را بیش از این درگیر کنیم. ما پرسپولیس هستیم و باید برگردیم.

1786819

او در خصوص لوکادیا ادامه داد: من اصلا اطلاعی ندارم. به نظرش احترام می‌گذارم. کسی که اینجا بازی می‌کند باید با عشق و تمام وجودش بازی کند و اگر یک ذره ذهنش درگیر باشد نمی‌تواند به تیم ما کمک کند. الان هم که رفته برایش آرزوی موفقیت می‌کنم. ما هم امروز نشان دادیم که پرسپولیس متکی به بازیکن نیست و ما نیاز داریم کسی که بازی می‌کند تمام وجودش را بگذارد و خداراشکر امروز این اتفاق افتاد و نتیجه‌ای که باید در دو بازی گذشته هم می‌گرفتیم،در این بازی گرفتیم.

امیری در پایان گفت: هنوز خیلی زود است که حرف از قهرمانی بزنیم و باید بازی به بازی پیش برویم. در حیطه اختیارات من هم نیست که بگویم تیم نیاز به تقویت دارد یا خیر.

دیدگاه‌ها