کد خبر : 1862202 | 10 دی 1401 ساعت 19:51 | 21.1K بازدید | 18 دیدگاه

ژاوی: لاهوز بد بود ولی از خودمان عصبانی هستیم

ژاوی، سرمربی بارسا، بعد از تساوی در دربی کاتالونیا گفت کنترل بازی از دست داور مسابقه، ماتئو لاهوز، خارج شده بود ولی بارسا دو امتیاز را به دلیل عملکرد خودش از دست داده و نه تصمیمات او.

ژاوی: لاهوز بد بود ولی از خودمان عصبانی هستیم

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه در دربی امروز کاتالونیا بین بارسلونا و اسپانیول که با تساوی 1-1 به پایان رسید قضاوت ماتئو لاهوز و کارتهای متعدد او در جریان بازی جنجالی شده است ژاوی در پایان مسابقه به خبرنگاران گفت نمی‌خواهد همه تقصیرها را به گردن داور بیندازد.

ژاوی به خبرنگاران گفت با اینکه معتقد است لاهوز در نیمه دوم کنترل بازی را کاملا از دست داده بود ولی گفت علت از دست رفتن دو امتیاز عملکرد بارسا بوده است. ژاوی گفت او و بازیکنانش از این نتیجه عصبانی هستند چرا که این نتیجه را غیرمنصفانه می‌دانند.

1786829

در وهله اول از دست دادن دو امتیاز تقصیر خودمان است
این نتیجه تقصیر خودمان است. می‌توانیم درباره داور صحبت کنیم ولی اشتباهات اصلی را خودمان مرتکب شدیم. وقتی شما به حریف‌تان تا این حد اجازه می‌دهید خودنمایی کند و در زمان حمله موثر نیستید این اتفاق‌ها ممکن است رخ بدهد. در حالیکه تیم باید این بازی‌ها را با پیروزی تمام کند.

برای ما مهم بود که سال میلادی را با نتیجه مثبت تمام کنیم. درست است که در کنار رئال مادرید همچنان صدرنشین لیگ هستیم ولی امروز دو امتیاز از دست دادیم که تقصیر خودمان بود.


داوری جنجالی ماتئو لاهوز
لاهوز امروز کنترل بازی را از دست داد. بازی کاملا از کنترل خارج شده بود. او داوری است که با آرامش تصمیم می‌گیرد ولی امروز کنترلش را از دست داده بود. ولی من تقصیر همه چیز را به گردن او نمی‌اندازم.

اینکه لاهوز آمد و من را بغل کرد؟ مساله خاصی نبود. گفت خوشحال است من را می‌بیند و من هم گفتم از دیدنش خوشحالم. شما درباره داور از من می‌پرسید و واقعیت این است که من کنترلی روی او ندارم. لاهوز باید خودش درباره تصمیم‌هایش صحبت کند. آخر بازی به او گفتم کنترل بازی را از دست دادی و لاهوز گفت واقعا فکر می‌کنی روی بازی کنترل نداشتم؟ اگر الان لاهوز در کنفرانس خبری بود حتما این را از او می‌پرسیدم که چرا بازی از کنترلش خارج شد؟

1786830

اخراج یوردی آلبا
یوردی به من گفت که هیچ چیزی به لاهوز نگفته ولی نمی‌دانیم چرا با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد.

عملکرد بارسا در طول مسابقه
ما تا دقیقه 30 فرصت هایی برای گلزنی خلق کردیم ولی بعد هم سرعت‌مان کاهش پیدا کرد و هم جنگندگی‌مان. حالا که بازی تمام شده و به جریان مسابقه فکر می‌کنم به نظرم پیروزی حق ما بود. اسپانیول خوب دفاع کرد ولی عملا هیچ فرصتی ایجاد نکرد. ما شانس‌های عالی‌ای داشتیم که نتیجه را 2-0 کنیم که از دست دادیم. ما امروز همه از دست خودمان عصبانی هستیم و این سال را با احساس عصبانیت به پایان می‌رسانیم چون این نتیجه به نظرمان غیرمنصفانه است. ولی فوتبال همین است.

دیدگاه‌ها