کد خبر : 1862212 | 10 دی 1401 ساعت 21:17 | 13.5K بازدید | 12 دیدگاه

خشم ستاره برزیلی رئال از روسای لالیگا

وینیسیوس: لالیگا با نژاد پرستی مقابله نمی‌کند!

وینیسیوس جونیور لالیگا را متهم کرد که هیچ کاری برای دور کردن نژادپرستان از ورزشگاه‌ها انجام نداده است.

وینیسیوس: لالیگا با نژاد پرستی مقابله نمی‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس جونیور پس از پیروزی رئال مادرید توسط هواداران رئال وایادولید مورد تمسخر قرار گرفت و همین اتفاق سبب شد تا این بازیکن 22 ساله تیغ تیز انتقادات خود را به سمت روسای لالیگا بگیرد.

وینیسیوس جونیور، مهاجم رئال مادرید پس از اینکه هدف حملات نژاد پرستی هواداران رئال وایادولید قرار گرفت، از روسای لالیگا به دلیل شکست در مقابله موثر با نژادپرستی انتقاد کرد.

پس از تعویض دیرهنگام وینیسیوس در بازی مقابل وایادولید از روی سکوها به سمت او اشیا پرتاب شد و فیلم‌های تکان دهنده‌ای از توهین کلامی هواداران وایادولید بعد از بازی روز جمعه منتشر شد.

1786853

مادرید در اولین بازی خود در لیگ پس از جام جهانی با نتیجه 2-0 پیروز شد و کریم بنزما هر دو گل را به ثمر رساند. وینیسیوس بلافاصله پس از پیروزی خارج از خانه عکسی از خود در کنار بنزما منتشر کرد و در این عکس نوشت: "خدا به ما صبر بده!"

وینیسیوس با در نظر گرفتن اتفاقات ناخوشایند، عصر روز شنبه در شبکه های اجتماعی اضافه کرد:《نژادپرستان همچنان به استادیوم‌ها می‌روند و بزرگترین باشگاه جهان را از نزدیک تماشا می کنند و لالیگا همچنان هیچ کاری انجام نمی دهد...
من با سر بالا به جشن گرفتن پیروزی‌های خودم و مادرید ادامه خواهم داد. در نهایت این سرنوشت من است.》

دیدگاه‌ها