کد خبر : 1862213 | 10 دی 1401 ساعت 21:36 | 13.4K بازدید | 4 دیدگاه

لمپارد: دفاع حق ما است، شایسته 1 امتیاز بودیم

فرانک لمپارد، سرمربی اورتون، بعد از تساوی 1-1 مقابل منچسترسیتی انتقادها از تیمش به خاطر بازی دفاعی مقابل سیتی را رد کرد و گفت اورتون لایق این یک امتیاز بوده است.

لمپارد: دفاع حق ما است، شایسته 1 امتیاز بودیم

به گزارش "ورزش سه"، اورتون امشب در حالی به ورزشگاه اتحاد، خانه منچسترسیتی، رفته بود که چهار شکست پیاپی در مسابقه‌های قبلی سرمربی این تیم فرانک لمپارد را به شدت تحت فشار قرار داده بود و یک شکست دیگر می‌توانست او را تا مرز اخراج پیش ببرد.

اما در بازی امشب با اینکه اورتون ابتدا دروازه‌اش را توسط ارلینگ هالند باز شده دید ولی در ادامه با گل زیبای دمارای گری کار را به تساوی کشاند و سپس از دروازه‌اش دفاع کرد و موفق شد از آخرین بازی سال میلادی 2022 یک امتیاز باارزش به دست بیاورد.

1786861

دفاع کردن طبیعی است؛ لایق این امتیاز بودیم
این یک امتیاز برای ما خیلی مهم است. ما با تلاش زیاد در جریان بازی ماندیم و در نهایت به آنچه استحقاقش را داشتیم رسیدیم. هواداران ما در شهرمان منتظرند تا با دست پر برگردیم و به ههمین خاطر بود که مجبوریم از خودمان دفاع کنیم. ولی تیمی که عملکرد خوبی ندارد نمی‌تواند درست دفاع کند. بعد از بازی با ولوز جوی که اطراف تیم ما وجود داشت سراسر منفی بود ولی در فوتبال باید منتظر بازی بعدی ماند و بعد واکنش نشان داد.

گل دمارای گری
همه می‌دانند دمارای چقدر بااستعداد است. گل زیبایی که او به ثمر رساند نشان دهنده استعداد و مهارت بالای او است. ما مدام به دمارای می‌گوییم از آن نواحی شوت‌زنی کند چون می‌دانیم شانس گلزنی او از این منطقه چقدر بالا است. لحظه خاصی بود که ما در این مسابقه مهم به آن نیاز داشتیم.

1786862

دیدگاه‌ها