کد خبر : 1862220 | 10 دی 1401 ساعت 23:27 | 62.3K بازدید | 11 دیدگاه

تکرار چنین اشتباهات مرگباری از سوی سالیبا و بقیه

تنها چیزی که می‌تواند قهرمانی را از آرسنال بگیرد (عکس)

اشتباه مرگبار سالیبا در بازی با برایتون که منجر به گل دوم حریف شد، آرسنال را در دقایق پایانی به دردسر انداخت.

تنها چیزی که می‌تواند قهرمانی را از آرسنال بگیرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در آخرین بازی خود در سال 2022 توانست برایتون را 4-2 شکست دهد. شاگردان آرتتا با این پیروزی اختلاف خود با تیم دوم (سیتی) را به ۷ امتیاز افزایش دادند؛ حالا دیگر می‌توان آنها را بخت نخست قهرمانی نامید؛ البته اگر یکسری اشتباهات در بازی‌های بزرگ تکرار نشود.

آرسنال نیمه اول بازی با برایتون را با پیروزی دو بر صفر پشت سر گذاشت و در شروع نیمه دوم نیز یک گل دیگر زد تا در آستانه کسب برد قرار بگیرد. این تیم بعد از گل سوم، دروازه خود را باز شده دید اما خیلی زود یک گل دیگر زد تا نتیجه 4-1 شود. در همین لحظات بود که اشتباه مرگبار سالیبا، حریف را به گل دوم رساند.

1786892
1786891

یک ارسال بلند از زمین برایتون به عمق خط دفاعی آرسنال روی اشتباه سالیبا به فرگوسن رسید و این بازیکن در شرایطی که رمزدیل هم خروج موفقی از دروازه نداشت، توانست گل دوم را وارد دروازه توپچی ها کند. بعد از این گل، آرسنال فشار زیادی را تا پایان کار متحمل شد؛ فشاری که می توانست حتی به از دست رفتن پیروزی ارزشمند امشب نیز بیانجامد.

مدافع جوان آرسنال که در بازی قبلی نیز اشتباه فاحشی مرتکب شده بود، در دقیقه 77 در حالی که می توانست توپ بلندی ارسالی از زمین حریف را به راحتی کنترل کند یا آن به رمزدیل پاس داد و حتی آن را به بیرون شوت کند! سالیبا اما دستپاچه، گزینه اشتباه را انتخاب کرد و با یک اشاره بی‌جا به توپ، آن را مقابل فرگوسن قرار داد تا این بازیکن در موقعیت تک به تک گل دوم را برای برایتون بزند. بی شک چنین اشتباهاتی در بازی های بزرگی که آرسنال طی هفته ‌های آتی در پیش دارد، می تواند برای این تیم گران تمام شود؛ حتی به قیمت از دست رفتن صدر و قهرمانی؛ چرا که تیم‌های بزرگ تر پاسخ‌های بی‌رحمانه‌تری به اشتباهات خواهند داشت.

1786893

دیدگاه‌ها