کد خبر : 1862225 | 11 دی 1401 ساعت 00:16 | 11.1K بازدید | 7 دیدگاه

در خط دفاع نیاز به بهبود داریم

آرتتا: یک برد بزرگ را کسب کردیم

سرمربی آرسنال ضمن ستایش شاگردانش به خاطر پیروزی مقابل برایتون تاکید کرد که در برخی نقاط به ویژه دفاع، نیاز به بهبود احساس می شود.

آرتتا: یک برد بزرگ را کسب کردیم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در ادامه روند خوب خود توانست برایتون را در هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس با نتیجه 4 بر 2 شکست دهد. این تیم حالا با صدرنشینی مقتدرانه و اختلاف 7 امتیازی نسبت به تیم دوم (سیتی) پای به سال 2023 می گذارد. میکل آرتتا بعد از این دیدار با ستایش شاگردانش، پیروزی مقابل برایتون را یک پیروزی بزرگ نامید.

او گفت: "یک برد بزرگ مقابل یک تیم واقعا بزرگ کسب کردیم. ما بی رحم و با تسلط کار کردیم و در لحظاتی هم تحت تاثیر حریف قرار داشتیم چرا که برایتون واقعا تیم خوبی بود. هر بار که وارد منطقه یک سوم می شدیم، یک تهدید واقعی بودیم و استحقاق پیروزی را داشتیم."

سرمربی آرسنال در مورد اختلاف هفت امتیازی با تیم دوم گفت: "ما باید بازی به بازی پیش برویم. اکنون باید دوباره بازی با برایتون را مرور کرده و ببینیم چه نقاط ضعف و قوتی داشتیم و چه کارهایی باید برای پیشرفت تیم انجام دهیم. ما از شرایط آگاه هستیم اما باید روی کاری که می توانیم انجام دهیم تمرکز کنیم. ما به اندازه کافی میل به موفقیت داریم. این چیزی است که می خواهیم و باید به عنوان یک تیم، به پیشرفت خود ادامه داده و بهتر بازی کنیم و در همه زمینه ها مسلط باشیم.

آرتتا با تمجید از اودگارد تاکید کرد که این بازیکن می داند که لحظات مهم چه کاری انجام داد. او همچنین با توجه به اشتباهاتی که مدافعان تیمش داشتند. به ویژه اشتباه سالیبا روی گل دوم برایتون – تاکید کرد: ما در برخی نقاط به خصوص در بخش دفاعی نیاز به بهبود داریم و جا برای پیشرفت زیاد است.

1786908

دیدگاه‌ها