کد خبر : 1862229 | 11 دی 1401 ساعت 02:00 | 77.6K بازدید | 38 دیدگاه

با چند فریم از اعضای خانواده و متنی دلنشین

پیام پر احساس مسی در آغاز سال جدید (عکس)

لیونل مسی طبق معمول هر سال، پستی را به مناسبت پایان سال 2022 و آغاز سال 2023 منتشر کرد.

پیام پر احساس مسی در آغاز سال جدید (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، به مناسبت اولین روز سال جدید میلادی، ستارگان فوتبال دنیا پست‌های مختلفی را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده اند. یکی از خوشبخت‌ترین فوتبالیست‌های سال 2022، یعنی لیونل مسی که توانست در سالی که گذشت به تنها آرزوی باقی‌مانده فوتبالی خود دست پیدا کند با انتشار یک پست چند اسلایدی شامل تصاویر خود و اعضای خانواده‌اش به استقبال سال جدید رفت.

1786919

خیلی ها منتظر پست لئو به مناسبت پایان سال 2022 و آغاز سال 2023 بودند، چرا که او سال مهمی را پشت سر گذاشت و حالا وارد سالی شده که بازهم اتفاقات مهمی می تواند برایش رخ بدهد.

پست اینستاگرامی مسی، شامل تصاویری از او کنار همسر و فرزندانش است و این گونه شروع می شود: "سالی که گذشت را هرگز نمی توانم فراموش کنم. رویایی که همیشه دنبالش بودم سرانجام برآورده شد. این یک واقعیت است که اگر نمی توانستم آن را با خانواده‌ام جشن بگیرم، هیچ ارزشی نداشت." او همچنین دوستانی را در این موفقیت خود شریک دانست که هر بار زمین می خورد، اجازه نمی دادند کم بیاورد.

1786922

لئو بخش دیگری از پست پر احساس خود را به هوادارانش در سرتاسر دنیا اختصاص داده است. مسی در این بخش از متن خود تاکید کرده که رسیدن به موفقیت فعلی ممکن نبود مگر با حمایت‌هایی همه هوادارانش انجام داده اند. او از همه هواداران خود در آرژانتین، پاریس، بارسلونا و دیگر شهرها و کشورهای دنیا که با پیام ها و حمایت های محبت آمیز خود، این ستاره را به سمت موفقیت تشویق کرده اند، تشکر کرد.

مسی پست خود را این گونه به پایان رسانده است: "امیدوارم که امسال نیز سال فوق‌العاده‌ای برای همه باشد. برای همگی آرزوی سلامتی، قدرت و شادی در سال 2023 دارم. یک آغوش بزرگ برای همه...!"

1786920

سال 2022 برای مسی در حالی آغاز شد که او توانسته بود کوپا امریکا را فتح کند. این سال در شرایطی پیش رفت که لئو در پاریس به دنبال جایگاهی جدید در حد و اندازه های دوران بارسا بود. او تا حدی به این خواسته رسید اما مهمترین بخش داستان کاپیتان آرژانتین حتی بالاتر از توپ طلای هفتم، فتح جام جهانی در پنجمین تلاش (از سال 2006) بود که او را جاودانه کرد.

دیدگاه‌ها