کد خبر : 1862231 | 11 دی 1401 ساعت 08:06 | 49.3K بازدید | 14 دیدگاه

با وجود پیش‌بینی متفاوت تایمز و علاقه کلوپ به بلینگام

خرید ستاره آرژانتینی، اولویت فوری لیورپول

دو احتمال بزرگ در مورد ادامه فعالیت باشگاه لیورپول در مارکت زمستانی وجود دارد.

خرید ستاره آرژانتینی، اولویت فوری لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه لیورپول با قراردادی به مبلغ 45 میلیون پوند کودی خاکپو را از آیندهوون به خدمت گرفت تا همه را شگفت زده کند. بعد از این خرید پر سر و صدا، اینک منابع موثق خبر می دهند که بعید است سرخ‌پوشان در ادامه مارکت زمستانی، خرید بزرگ دیگری داشته باشند.

1786928

تمرکز یورگن کلوپ اینک روی جذب یک بازیکن سطح بالا در خط میانی است. اما طبق گفته پل جویس از تایمز، به نظر نمی رسد که باشگاه لیورپول برای جذب بازیکنان مدنظر خود در این پست – انزو فرناندز و مویسس کایسدو – پیشنهادی ارائه کرده باشد. این ورزشی‌نویس که اولین اخبار مربوط به علاقه لیورپول به جذب نونیز و سپس توافق با خاکپو را اعلام کرد، ژانویه کم افت و خیزی را در نقل و انتقالات برای سرخ‌ها پیش بینی کرده است.

1786930

بر اساس اطلاعاتی که در تایمز منتشر شده، باشگاه لیورپول هیچ پیشنهادی برای جذب انزو و کایسدو به بنفیکا و برایتون ارائه نکرده است. در این میان، شکی نیست که اگر قرار باشد کلوپ یک بازیکن دیگر هم جذب کند، او کسی نیست جز بلینگام.

با وجود اینکه مذاکرات مثبتی برای انتقال بلینگام به آنفیلد انجام گرفته اما بعید به نظر می رسد که او تا قبل از نقل و انتقالات تابستانی سرخ پوش شود. به این ترتیب لیورپول باید برای رسیدن به هدف اول نقل و انتقالاتی خود صبر کند. این در حالی است که فابریزیو رومانو، عقیده متفاوتی دارد و گزارش داده که جذب یک هافبک که به احتمال زیاد فرناندز آرژانتینی خواهد بود، اولویت فوری لیورپول در مارکت زمستانی است. منابعی که این گفته را تایید کرده اند، از ستاره آلبی‌سلسته به عنوان گزینه ای یاد می کنند که جذب او در این مقطع می تواند کار آسان تری نسبت به نفرات دیگر لیست کلوپ باشد.

1786929

دیدگاه‌ها