کد خبر : 1862245 | 11 دی 1401 ساعت 10:02 | 4.6K بازدید | 1 دیدگاه

در روزهای آخر نقل و انتقالات در استقلال مازاد شدم

خدامرادی: جایی آمدم که به جوان‌ها اهمیت می‌دهند

امیرحسین خدامرادی، بازیکن بیست و سه ساله هوادار می‌گوید در روزهای آخر نقل و انتقالات در لیست مازاد استقلال قرار گرفته است.

خدامرادی: جایی آمدم که به جوان‌ها اهمیت می‌دهند

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین خدامرادی بازیکن پیشین استقلال، پیکان و نفت آبادان که دومین فصل حضور خود در هوادار را تجربه می‌‌کند، در خصوص وضعیتش گفت و گو کرد. او تمدید قرارداد خود در فصل جاری را مدیون اعتماد ساکت الهامی برشمرد و افزود: من سال گذشته تحت قرارداد بلند مدت باشگاه استقلال بودم و به طور قرضی، به عنوان سهمیه زیر بیست و سه سال و به مدت یک فصل با پیگیری مدیران باشگاه هوادار به این مجموعه آمدم و در پایان فصل هم با پایان قراردادم و با نظر مدیران باشگاه استقلال به تمرینات تیم اضافه شدم و بعد از چند هفته و در آخرین روزهای نقل و انتقالات به نوعی در لیست مازاد قرار گرفتم اما این بار بر دریافت رضایت نامه قطعی خودم پافشاری کردم تا از بلاتکلیفی خارج شوم.

امیرحسین خدامرادی اضافه کرد: صادقانه بگویم پس از برگشتن هوادار از اردوی ترکیه به مجموعه ورزشی خیریه عمل و سر تمرین رفتم و دقایقی با آقا ساکت صمیمانه حرف زدم و خوشبختانه آقای الهامی که شناخت زیادی از بازیکنان جوان دارند بلافاصله گفتند که بازی من در فصل گذشته برابر ذوب آهن و گل سه امتیازی که زدم را دیده‌اند و همان لحظه نیز به مدیران باشگاه هوادار که آن‌ها نیز واقعا به جوان گرایی اهمیت می دهند اطلاع دادند که قراردادم بسته شود.

او در مورد مازاد شدنش از استقلال در روزهای آخر نقل و انتقالات اضافه کرد: اگر آقا ساکت چنین فرصتی به من نمی‌داد به دلیل رفتار باشگاه استقلال که تکلیفم را زودتر از این‌ها می‌توانست مشخص کند حداقل تا پایان نیم فصل باید بیرون می‌ماندم و از این بابت واقعا از آقا ساکت ممنونم و به ایشان مدیونم.

بازیکن پیشین استقلال در پایان در مورد جوانگرایی در هوادار گفت: هفت بازیکن هوادار در فصل جاری برای اولین بار در لیگ برتر به میدان رفته‌اند و شما در همین دیدار هفته گذشته برابر نساجی مشاهده کردید که شش بازیکن از همین هفت نفر در طول نود دقیقه به میدان رفتند و به طور واقعی سرمربی ما به بازیکنان جوان اعتقاد دارد و بدون ترس میدان می‌دهد. واقعا این امیدواری برای بازی کردن حس و حال فوق العاده‌ای سر تمرینات و در میان بازیکنان به وجود می‌آورد و من هم که خدا رو شکر وضعیت خوبی دارم و تقریبا در تمامی بازی های خانگی و خارج از خانه در لیست بیست نفره بوده ام.

1786948

دیدگاه‌ها