کد خبر : 1862262 | 11 دی 1401 ساعت 10:58 | 38.9K بازدید | 23 دیدگاه

در پی ستاره سابق اینتر: النصر دست بردار نیست

مدیران باشگاه النصر قصد دارند به خریدهای بزرگ‌شان ادامه دهند و حالا توجه‌شان به مائورو ایکاردی، مهاجم آرژانتینی، جلب شده است.

در پی ستاره سابق اینتر: النصر دست بردار نیست

به گزارش "ورزش سه"، انتقال کریستیانو رونالدو به النصر باعث شد که نام این باشگاه به سرعت روی جلد تمام روزنامه‌های مطرح دنیا و رسانه‌های شناخته شده برود. 
این باشگاه حالا قصد دارد همچنان حضورش را در صدر اخبار حفظ کند و همین باعث شده که به فکر جذب بازیکنان مطرح دیگری از فوتبال اروپا باشد. 
پیش از این گفته شده بود که سرخیو راموس یکی از گزینه‌های آنها برای فصل آینده است و حتی نام سرخیو بوسکتس هم در کنار نام این باشگاه به گوش رسیده بود اما حالا گزینه جدیدی به عنوان هدف بعدی آنها مطرح شده است. 

1733024

گفته می‌شود که مدیران النصر صحبت‌هایی را با اطرافیان مائورو ایکاردی انجام داده و به آنها اعلام کرده‌اند که آماده هستند تا قراردادی قابل توجه را به این بازیکن نیز پیشنهاد کنند تا پیراهن این تیم را  در فصل آینده به تن کند. 
پیش از این بعضی از منابع نزدیک به باشگاه نیولز اولد بویز خبر داده بودند که این باشگاه قصد دارد ایکاردی را بار دیگر به آرژانتین برگرداند اما با توجه به این که پیشنهاد مالی النصر بسیار بهتر است، ممکن است شرایط برای این باشگاه سخت شود. 
ایکاردی که پیش از این سابقه پوشیدن پیراهن اینتر را دارد پس از سپری کردن چند فصل دشوار در پاری سن ژرمن، تابستان امسال به ترکیه رفت تا به صورت قرضی در گالاتاسرای بازی کند. 

دیدگاه‌ها