کد خبر : 1862273 | 11 دی 1401 ساعت 11:38 | 20.8K بازدید | 9 دیدگاه

ادعای عجیب: لاهوز فراموش کرد آلبا کارت دارد!

سرجی روبرتو، بازیکن بارسلونا، معتقد است که متئو لاهوز فراموش کرده بود که جوردی آلبا کارت دارد و مجبور به اخراج او شد.

ادعای عجیب: لاهوز فراموش کرد آلبا کارت دارد!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا روز گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته پانزدهم لالیگا به مصاف اسپانیول رفت و با تساوی 1-1 برابر این تیم متوقف شد. 
این دیدار بسیار پر برخورد بود و متئو لاهوز بارها مجبور شد کارت زردش را برای جریمه بازیکنان خاطی دو تیم از جیبش خارج کند و در نهایت نیز دو کارت قرمز نشان داد که سهم هر تیم یکی بود. 
اخراج جوردی آلبا از ترکیب بارسا در دقیقه 78 باعث شد که بسیاری از بازیکنان این تیم نسبت به تصمیم لاهوز اعتراض کنند و بازی برای دقایقی از دست این داور اسپانیایی خارج شد. 

1786804

حالا روبرتو ادعای عجیبی را مطرح کرده و مدعی شده است که لاهوز کاملا فراموش کرده بود که پیش از این یک کارت به آلبا نشان داده، در غیر این صورت کارت زرد دوم را از جیبش خارج نمی‌کرد. 
او در این باره گفت:« متئو اصلا نمی‌دانست که آلبا پیش از این کارت گرفته است. او کاملا فراموش کرده بود. آلبا واقعا حرف بدی به او نزد و فقط گفت که از نظرش لاهوز اشتباه کرده است. او با تصمیمی گرفت واقعا ما را متعجب کرد.»
روبرتو در پاسخ به سوالی درباره این که آیا پنالتی اسپانیول از نظر او درست بود اظهار داشت:« من نتوانستم صحنه را درست ببینم اما فکر می‌کنم او پنالتی گفت چون کفش بازیکن حریف از پایش درآمد. او با این داوری کمی به بازی ما ضربه زد.»

دیدگاه‌ها