کد خبر : 1862275 | 11 دی 1401 ساعت 11:44 | 4.7K بازدید | 2 دیدگاه

نساجی و حمید مطهری، سومین تیم تهاجمی لیگ

نساجی با دو گلی که به تیم تراکتور زد، شمار گل های خود را در این فصل از بازی های لیگ برتر و تا پایان هفته چهاردهم به عدد 17 رساند.

نساجی و حمید مطهری، سومین تیم تهاجمی لیگ

به گزارش "ورزش سه"، این دو گل و کسب سه امتیاز موجب 20 امتیاز شدن نساجی و صعود این تیم به رتبه پنجم جدول رده بندی لیگ برتر شده است. این یعنی بهترین فصل حضور نساجی در لیگ برتر. بعد از قهرمانی در جام حذفی با هدایت ساکت الهامی حال نساجی مهیا می شود، با هدایت حمید مطهری دیگر مربی جوان لیگ برتر در این مسابقات به یک افتخار ارزشمند دست پیدا کند. بهترین مقام نساجی در لیگ برتر نهمی بوده و به نظر می رسد در پایان این فصل این موقعیت چند پله دیگر ارتقا پیدا خواهد کرد.

اما جالب است بدانید تیم نساجی با 17 گل زده سومین تیم تهاجمی لیگ برتر به حساب می آید. این تیم بعد از سپاهان و گل گهر که 19 گل در 14 هفته سپری شده زده اند، با 17 گل بهترین تیم درفاز تهاجمی به حساب می آید. این اتفاق حاوی دو پیام است؛ اول اینکه تیمی که تهاجمی و رو به جلو بازی می کند، می تواند به موفقیت های غیر قابل پیش بینی دست پیدا کند و دوم اینکه نوبت آن شده تا تیم های لیگ برتری اعتماد بیشتری به مربیان جوان داشته باشند. حمید مطهری اولین فصل حضور در لیگ برتر را به عنوان سرمربی تجربه می کند و اگر باشگاه نساجی به این بهانه که حمید مطهری پیش تر در هیچ تیمی سرمربی نبوده هدایت تیم را به او محول نمی کرد، اکنون مقام پنجمی در لیگ برتر را تجربه نمی کرد و از همه مهمتر یک مربی جوان دیگر در لیگ برتر متولد نمی شد.

دیدگاه‌ها