کد خبر : 1862289 | 11 دی 1401 ساعت 12:45 | 38.6K بازدید | 13 دیدگاه

حضور مهاجم مدنظر پرسپولیس در ساختمان باشگاه

مهاجم مدنظر پرسپولیس برای مذاکرات نهایی وارد ساختمان این باشگاه شد.

حضور مهاجم مدنظر پرسپولیس در ساختمان باشگاه

به گزارش "ورزش سه"، عیسی آل کثیر برای مذاکره نهایی با مدیران این باشگاه، لحظاتی پیش وارد ساختمان باشگاه شد تا جلسه خود را پی بگیرد.

مهاجم مدنظر یحیی گل محمدی و پرسپولیس که با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت و دستیابی به آمادگی، طی روزهای اخیر مذاکراتی با مدیران این تیم داشته، احتمالا برای انجام مراحل پایانی این مذاکرات، امروز روبروی مدیران این تیم حاضر خواهد شد.

طی روزهای گذشته این مهاجم مذاکراتی را با پرسپولیس دنبال کرده بود اما بر سر مسائل مالی، اختلافاتی بین طرفین شکل گرفته بود. اما اکنون گفته می‌شود طرفین به نتیجه مثبتی در این خصوص دست یافته‌اند و امروز جلسه پایانی در این باره دنبال خواهد شد و اگر مشکل خاصی پیش نیاید، عیسی آل کثیر اولین خرید زمستانی پرسپولیس لقب خواهد گرفت.

آل کثیر دو فصل پیش قرارداد خود را با پرسپولیس به امضا رسانده بود و بعد از درخشش در لیگ قهرمانان آسیا به محبوبیت بالایی بین هواداران این تیم دست یافت اما محرومیت شش ماهه او را از این تیم دور کرد. او در بازگشت نیز توانست عملکرد قابل قبولی از خود به جا بگذارد اما در ادامه با مصدومیت رباط صلیبی مواجه شد تا بار دیگر از این تیم دور شود.

با جدایی یورگن لوکادیا اکنون پرسپولیسی‌ها امیدوارند با حضور و جذب عیسی آل کثیر بخشی از مشکلات تهاجمی خود در خط حمله را بپوشانند.

دیدگاه‌ها