کد خبر : 1862297 | 11 دی 1401 ساعت 13:08 | 8.4K بازدید | 7 دیدگاه

آلبا: این بار هیچ کاری نکردم که حقم اخراج باشد

جوردی آلبا، بازیکن بارسلونا، می‌گوید تصمیم متئو لاهوز برای اخراج او اشتباه بوده است.

آلبا: این بار هیچ کاری نکردم که حقم اخراج باشد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا روز گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته پانزدهم لالیگا به مصاف اسپانیول رفت و با نتیجه 1-1 برابر این تیم متوقف شد. 
این بازی بسیار جنجالی شد و متئو لاهوز بارها و بارها مجبور شد برای کنترل شرایط بازی از کارت زردش استفاده کند و دو بار نیز کارت قرمز را از جییش بیرون کشید و یک بازیکن از هر تیم را از زمین اخراج کرد. 
آلبا تک بازیکن بارسلونا بود که در دقیقه 78 از زمین بازی اخراج شد تا بارسا 10 نفره شود و در نهایت نیز نتواند سه امتیاز این بازی را که اهمیت زیادی در کورس قهرمانی لالیگا داشت به دست آورد. 

1786763

این بازیکن پس از پایان بازی درباره تصمیم داور برای اخراجش گفت:« من واقعا این تصمیم را درک نکردم. تنها حرفی که به او زدم این بود که در نهایت احترام گفتم به نظر من، بازیکن اسپانیول روی آندریاس کریستنسن خطا کرده است.»
او با اشاره به اشتباه داور در این باره اضافه کرد:« فکر می‌کنم که لاهوز یادش نبود که من قبلا هم یک کارت زرد گرفتم و تصور می‌کرد که این اولین اخطار من است. منکر نمی‌شوم که من هم گاهی اشتباهاتی دارم و باید خودم را در زمین بازی کنترل کنم اما این بار واقعا کاری نکردم که حقم دریافت کارت قرمز باشد. واقعا از این تصمیم تعجب کردم.»

دیدگاه‌ها