کد خبر : 1862303 | 11 دی 1401 ساعت 13:33 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

سطح کیفی لیگ برتر بالا بود

تنیسورهای ما در اروپا بازی می‌کنند

سرمربی تیم تنیس روی میز پالایش نفت آبادان با اشاره به بالا بودن سطح کیفی لیگ برتر که با قهرمانی این تیم به پایان رسید، گفت: اینکه ما برخی از ملی پوش را در اختیار داشتیم دلیلی بر مسجل شدن قهرمانی ما از ابتدای مسابقات نبود.

تنیسورهای ما در اروپا بازی می‌کنند 

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، جوزاری در خصوص مسابقات لیگ برتر، اظهارکرد: بازی های لیگ برتر در سه مرحله برگزار شد و ما توانستیم در یکی از این مراحل میزبانی را به عهده بگیریم. میزبانی را شایسته و در حد استانداردهای بین‌المللی برگزار کردیم و همگان دیدند که آبادان امکانات مناسبی برای برگزاری مسابقات لیگ برتر دارد.

وی با بیان این که بازیکنان تیم ما در اروپا هم بازی می کنند، گفت: تیم‌های شرکت‌کننده بازیکنان جوان و جویای نام بسیاری داشتند که رو به روی بازیکنان نامی لیگ با انگیزه بازی می کردند. البته تیم ما بازیکن های بومی هم در اختیار داشت که برای تیم به صورت ثابت نیز بازی کردند و در کنار بازیکنان ملی پوش تجربه کسب کردند. ما توانستیم به غیر از دو بازی، بیشتر بازی های را با بُرد پشت سر بگذاریم. 

سرمربی تیم تنیس روی میز پالایش نفت آبادان گفت: از مجموعه امور ورزش پالایش نفت آبادان و شخص آقای چوپان مدیرعامل باشگاه قدردانی می کنم که نگاه ویژه‌ای به ورزش تنیس روی میز داشتند. امیدوارم این نگاه استمرار داشته باشد و ما بتوانیم بازهم افتخارات بیشتری برای تنیس روی میز آبادان کسب کنیم.

1633088

دیدگاه‌ها