کد خبر : 1862311 | 11 دی 1401 ساعت 14:25 | 46.6K بازدید | 33 دیدگاه

او بدترین داور جام جهانی بود

نظر مسی و دیبو مارتینز در مورد داور دربی بارسلونا

کمتر از یک ماه قبل، آرژانتین و هلند با داوری متئو لاهوز به مصاف هم رفتند و بازی بسیار هم پرتنش شد. لیونل مسی و دیبو مارتینز در پایان مسابقه از خجالت داور اسپانیایی که دیروز دربی بارسلونا را داوری کرد، در آمدند.

نظر مسی و دیبو مارتینز در مورد داور دربی بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته دربی کاتالونیا با داوری متئو لاهوز به جنجال کشیده شد. او تنها در 6 دقیقه به هفت بازیکن کارت زرد داد و دو نفر را نیز اخراج کرد تا فریاد خشم هواداران بارسا را بلند کند.

1786805

لاهوز در این بازی یک رکورد در تاریخ لالیگا ثبت کرد. او در جریان مسابقه 14 کارت زرد و دو کارت قرمز به بازیکنان نشان داد تا در مجموع با شانزده کارت در یک بازی رکوردی عجیب به نام خود ثبت کند. کارشناسان داوری تصمیم لاهوز در اعلام پنالتی برای اسپانیول را درست می دانند و کارت قرمزها نیز صحیح بودند(کارشناس مارکا حتی می گوید کارت قرمز کابررا نباید پس گرفته می شد) ولی آنها نیز معتقدند که بازی از دست داور رها شده بود و لاهوز می توانست مدیریت بهتری روی بازی داشته باشد. در هر صورت در دربی ای جنجالی بارسا دو امتیاز کلیدی را از دست داد و از لحاظ امتیاز با رئال برابر شد.

1787023

لاهوز اخیرا در جام جهانی 2022 نیز یک بازی جنجالی را قضاوت کرد و بازیکنان هر دو تیم از او ناراضی بودند. این داور اسپانیایی بازی آرژانتین-هلند در یک چهارم نهایی جام جهانی را قضاوت کرد و هرچند لیونل مسی و یارانش در ضربات پنالتی موفق به صعود شدند ولی در پایان مسابقه از قضاوت لاهوز خشمگین بودند. لاهوز در آن بازی 18 کارت زرد داد.

1787027

مسی در پایان آن مسابقه به خبرنگاران گفته بود:«فیفا نباید چنین داوری را برای بازی یک چهارم نهایی جام جهانی بگذارد چون او در چنین سطحی نیست. ما قبل از بازی از قضاوت او می ترسیدیم و همه چیز همانطوری شد که فکر می کردیم. او اصلا در اندازه های این بازی نبود.»

دیبو مارتینز، گلر آرژانتین، حتی پا را فراتر گذاشت و لاهوز را متهم کرد که قصد بازنده کردن آرژانتین را داشت:«10 دقیقه وقت اضافه گرفت تا هلند گل مساوی را بزند. او بدترین داور جام جهانی است و چون اسپانیا حذف شده، دوست داشت ما هم حذف شویم. لاهوز انسانی خودخواه است و اصلا نمی توان با او حرف زد.»

دیدگاه‌ها