کد خبر : 1862339 | 11 دی 1401 ساعت 16:30 | 3.5K بازدید | 3 دیدگاه

آرمان گهر 0 استقلال خوزستان 2

لیگ یک/ آبی‌های خوزستانی و برد طلایی در سیرجان

استقلال خوزستان در یک نمایش برتر در خانه حریف با دو گل به برتری دست یافت تا بیش از گذشته چهره مدعی صعود به خود بگیرد.

لیگ یک/ آبی‌های خوزستانی و برد طلایی در سیرجان

به گزارش "ورزش سه"، بعد از برتری هفته گذشته مقابل خوشه طلایی، استقلال خوزستان به دومین برد پیاپی خود نیز دست یافت تا اکنون بیش از گذشته چهره مدعی صعود به خود بگیرد و در راستای هدف خود گام بردارد.

استقلال خوزستان که در این فصل در تلاش برای صعود است و تلاش مدیران و کادرفنی در راستای این هدف معطوف شده است. نیمه اول این دیدار با مالکیت کامل توپ و ایجاد موقعیت‌های مناسب روی دروازه میزبان همراه بود. در نهایت این امیر وزیری پناه گلزن فصل گذشته آرمان گهر بود که توانست دروازه تیم سابق خود را باز کند.

با ثبت این گل، آرمان گهر در تلاش بود تا در خانه نتیجه را به سود خود تغییر دهد اما همچنان این شاگردان سیروس پورموسوی بودند که موقعیت‌های بهتری روی دروازه حریف خلق کرده و در آستانه دستیابی به گل دوم خود بودند. وزیری پناه مهاجم آماده این روزهای استقلال خوزستان و آقای گل کنونی لیگ آزادگان در آخرین دقیقه نیمه اول فرصت مناسبی داشت تا دومین گل خود را به ثمر برساند که این فرصت از دست رفت.

1787081

این تیم با همان تک گل راهی رختکن شد تا 45 دقیقه دوم را با استرس دنبال کند. اما توصیه‌های کادرفنی و سیروس پورموسوی باعث شد تا در نیمه دوم نیز این استقلال خوزستان باشد که علیرغم بازی در خانه حریف، بازی را تحت اختیار داشته باشد. در اولین موقعیت جدی در نیمه دوم نیز این بهرام رشید فرخی بود که توانست استقلال خوزستان را به گل دوم برساند و تا حد زیادی خیال این تیم بابت کسب پیروزی را آسوده کند.

استقلال خوزستان در ادامه بازی توانست با کنترل شرایط بازی، در نهایت سه امتیاز طلایی خارج از خانه را به نام خود کرده و با صعود دو پله‌ای در جدول، یک گام دیگر به هدف بزرگ خود نزدیک شود. آرمان گهر نیز که فصل گذشته را بیشتر در جمع مدعیان حضور داشت، در این فصل در شرایطی عجیب به سر می‌برد و سومین تیم در منطقه سقوط محسوب می‌شود.

آبی‌های خوزستانی که در جام حذفی باید برابر پیکان بازی کند، بیشتر تمرکز خود را روی رقابت با شهرداری همدان در چارچوب هفته هفدهم قرار داده‌اند تا بیش از پیش به بالای جدول نزدیک‌تر شده و شرایط صعود را برای خود در رقابت جدی با دیگر مدعیان فراهم سازند. آرمان گهر نیز بعد از تحمل ششمین شکست فصل، در هفته آتی باید برابر استقلال ملاثانی قرار گیرد و باید دید شاگردان قاسم شهبا قادر خواهند بود سایه صقوط را از خود دور کنند یا خیر.

دیدگاه‌ها