کد خبر : 1862361 | 11 دی 1401 ساعت 17:45 | 13.8K بازدید | 8 دیدگاه

حمایت سرمربی بارسا از نمایش ضعیف فاتی

ژاوی پاسخ داد: به این دلیل فاتی بازی کرد

پس از نمایش ضعیف آنسو فاتی مقابل اسپانیول، ژاوی از بازیکن جوان تیمش حمایت کرد.

ژاوی پاسخ داد: به این دلیل فاتی بازی کرد

به گزارش ورزش سه، ژاوی، سرمربی بارسلونا، تاکید کرد که نگران وضعیت آنسو فاتی نیست و مطمئن است او به زودی به فرم ایده‌آل خودش بازمی‌گردد. این بازیکن 20 ساله در نوامبر 2020 از ناحیه زانو آسیب دید و پس از مشکلات آمادگی جسمانی تا آوریل 2022 نتوانست بازی‌های زیادی انجام دهد.

1786758

فاتی از زمان بازگشت به رغم زدن 9 گل و چهار پاس گل خود در 36 بازی، همچنان با انتقادهای زیادی به دلیل عملکرد کمتر از حد انتظار در این فصل مواجه بوده است که آخرین آن‌ها در تساوی 1-1 شنبه مقابل اسپانیول بود.

فاتی بازی را در ترکیب اصلی آغاز کرد اما پس از یک ساعت نمایش خسته کننده که در آن عملکرد ضعیف او در میان دیگر بازیکنان برجسته‌تر بود، از زمین خارج شد. با این حال، پس از بازی، سرمربی بارسلونا حمایت خود از فاتی را اعلام کرد.

1787120

ژاوی در نشست خبری پس از بازی گفت:«فاتی بازی کرد چون خوب تمرین کرده بود و عملکرد او در کارهای دفاعی بسیار خوب بود. او جدی و جنگنده  بازی کرد و در کناره های زمین کمک بزرگی بود. همیشه به دنبال استفاده از توپ های دوم بود و تنها مشکل او در واقع مشکل کل تیم بود، یعنی زدن ضربه نهایی. مطمئنم در بازی بعدی از این حیث بهتر خواهد بود. او نسبت به ابتدای فصل بهتر شده و برای ما کمک بزرگی در ادامه فصل خواهد بود.»

دیدگاه‌ها