کد خبر : 1862364 | 11 دی 1401 ساعت 17:59 | 10K بازدید | 10 دیدگاه

اودگارد: آرسنال از این هم قوی‌تر می‌شود

مارتین اودگارد، کاپیتان آرسنال، به رقبای این تیم در کورس قهرمانی لیگ برتر هشدار داد و گفت آرسنال در سال جدید میلادی حرفهای بیشتری برای گفتن دارد.

اودگارد: آرسنال از این هم قوی‌تر می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال سال 2023 را در حالی آغاز کرده که با اختلاف هفت امتیاز نسبت به نزدیک‌ترین رقیبش، منچسترسیتی، در صدر جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارد. آنها در شب سال نوی میلادی با پیروزی درخشان 4-2 مقابل برایتون و با استفاده از لغزش نزدیک‌ترین تعقیب‌کنندگان خود منچسترسیتی و نیوکسل موفق شدند با اقتدار در صدر جدول بایستند.

مارتین اودگارد، کاپیتان نروژی آرسنال، که در بازی دیشب نقش مهمی در پیروزی توپچی‌ها داشت می‌گوید با وجود عملکرد درخشان تیمش در نیمه اول فصل آنها در سال جدید حرفهای بیشتری برای زدن دارند و آرسنال از رقبای خود نمی‌ترسد بلکه آنها هستند که باید از توپچی‌ها ترس داشته باشند.

1787126

کاپیتان آرسنال در مصاحبه‌ای در شروع سال 2023 میلادی گفت:" بله ما در لحظات شیرینی هستیم. صدرنشینی در جدول خیلی خوب است ولی همانطور که بارها گفته‌ام باید آرامش خودمان را حفظ کنیم و به تلاش و سختکوشی ادامه بدهیم. ما باید در لحظه زندگی کنیم و زیاد روی موقعیت‌مان در جدول تمرکز نداشته باشیم.

مساله اینجا است که ما هنوز جای پیشرفت داریم و از خیلی جهات فوتبالی می‌توانیم بهتر بشویم. ما در نیمه دوم فصل همین کار را خواهیم کرد. حریفان آرسنال باید بدانند ما هنوز حرفهای زیادی برای گفتن داریم و از هیچ رقابتی نمی‌ترسیم".

کاپیتان نروژی آرسنال در پاسخ به این سوال که آیا درباره کورس قهرمانی لیگ برتر با ستاره هموطنش در منچسترسیتی، ارلینگ هالند، صحبت می‌کند یا نه، گفت:" نه راستش. زیاد نه. من برای ارلینگ واقعا خوشحالم. او گلهای زیادی می‌زند و از گل زدن لذت می‌برد. او واقعا درخشان است و من برایش خوشحالم".

دیدگاه‌ها