کد خبر : 1862398 | 11 دی 1401 ساعت 20:31 | 9.4K بازدید | 8 دیدگاه

کونته: مشکل تاتنهام کمبود بازیکن خلاق است

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، بعد از شکست 2-0 مقابل استون‌ویلا از شرایط تیمش عصبانی بود و گفت با توجه به بازیکنانی که در اختیار دارد نباید انتظاری بیشتر از او و تیمش داشت.

کونته: مشکل تاتنهام کمبود بازیکن خلاق است

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام امشب در ورزشگاه خانگی خود، استادیوم تاتنهام هاتسپر، مقابل استون‌ویلا قرار گرفت ولی با نتیجه 2-0 شکست خورد.

این شکست باعث عصبانیت هواداران تاتنهام شد و آنها در پایان مسابقه آنتونیو کونته و بازیکنانش را هو کردند. سرمربی تاتنهام از شرایط بازی ناراحت بود و در پایان مسابقه صحبتهایی مطرح کرد که مسلما به مذاق هواداران خوش نخواهد آمد. او از مصدومیت چند بازیکن مهم تاتنهام و در اختیار نداشتن بازیکنان خلاق گلایه کرد و گفت اگر تیمش در پایان فصل در رتبه پنجم جدول قرار بگیرد بهترین نتیجه را گرفته است.

1787197

اگر گل اول را دریافت نکرده بودیم برنده می‌شدیم
ما در نیمه اول با جنگندگی خوبی بازی کردیم. اجازه ندادیم روی دروازه‌مان موقعیت خلق بشود. با تیمی مواجه بودیم که با تمرکز جلوی دروازه‌اش دفاع می‌کرد. ولی در شروع نیمه دوم گل خوردیم و اعتماد به نفس بازیکنانم بعد از دریافت این گل کاهش پیدا کرد.

ما باید این را درک کنیم که زندگی ما همین است. باید در تک‌تک بازی‌ها بجنگیم تا یک امتیاز یا سه امتیاز به دست بیاوریم. این واقعیت است به خصوص وقتی که دو یا سه بازیکن مهم‌تان را در اختیار ندارید و با مشکلات دیگری هم مواجه هستید. ما ویژگی‌های متفاوتی داریم. واقعیت این است که ما بازیکنانی که در دوئل‌ها خیلی خوب کار کنند نداریم. همچنین بازیکنان خلاق هم به اندازه کافی در تیم نداریم. امروز در نیمه اول برای خلق فضا واقعا مشکل داریم.

شک ندارم اگر گل اول را دریافت نمی‌کردیم می‌توانستیم این بازی را برنده بشویم. گلی که دریافت کردیم اعتماد به نفس‌مان را از بین برد. باید سعی کنیم بازیکنان‌مان را تقویت کنیم و روحیه‌شان را بالا ببریم. به خصوص بازیکنهای جوانتر تیم که باید قوی‌تر بشوند.

تاتنهام یک بار دیگر گل اول بازی را دریافت کرد
بله ما باز هم گل اول را دریافت کردیم. ما سعی می‌کنیم برای گلزنی بازی کنیم. ولی حریف هم مثل ما به دنبال گل زدن است و نمی‌شود انتظار داشت که تیم حریف نتواند به گل برسد. این را خوب می‌دانیم که لیگ برای ما بسیار دشوار خواهد بود. سعی می‌کنیم بازیکنان مصدوم را هر چه سریعتر به شرایط آمادگی برسانیم. از این به بعد باید در تک تک مسابقات بجنگیم و نشان بدهیم قوی هستیم.

1787198

بهترین جایگاه در جدول برای ما رتبه پنجم خواهد بود
می‌خواهم خیلی شفاف صحبت کنم. این را به باشگاه هم گفته‌ام. هواداران ما لایق بهترین‌ها هستند ولی با شرایط فعلی بهترین جایگاه برای ما رتبه پنجم جدول خواهد بود. حتی شاید ششم و هفتم. اگر بتوانیم در رتبه چهارم قرار بگیریم که بهترین شرایطی‌ است که می‌توانیم متصور باشیم.

دیدگاه‌ها