کد خبر : 1862407 | 11 دی 1401 ساعت 21:31 | 25.2K بازدید | 13 دیدگاه

امباپه به دنبال شکستن یک طلسم در لیگ فرانسه

پاری سن ژرمن امشب در حالی به مصاف لانس می‌رود که کیلیان امباپه، بهترین گلزن جام جهانی، قصد دارد در این مسابقه به طلسم گل نزدن در مقابل این تیم پایان دهد.

امباپه به دنبال شکستن یک طلسم در لیگ فرانسه

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن امشب از ساعتی دیگر در شهر لانس به مصاف تیم این شهر می‌رود تا هفدهمین بازی خود در فصل جدید لیگ یک فرانسه را برگزار کند.

اما این بازی برای کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پی‌اس‌جی، اهمیت ویژه‌ای دارد. اهمیت بازی برای امباپه این است که او تا کنون نتوانسته دروازه لانس را باز کند. جالب اینجا است که لانس تا این لحظه تنها تیم لیگ یک است که کیلیان قادر به باز کردن دروازه‌اش نبوده است.

1787211

امباپه در حالی قدم به این مسابقه می‌گذارد که عنوان بهترین گلزن جام جهانی قطر را در اختیار دارد و بیش از هر مهاجم دیگری از او انتظار گلزنی می‌رود. کیلیان چه زمانی که پیراهن موناکو را به تن می‌کرد و چه با پیراهن پاری سن ژرمن به لانس گلزنی نکرده است.

کریستوف گالتیه، سرمربی پی‌اس‌جی‌، هم امشب از امباپه انتظار زیادی دارد. با توجه به اینکه لیونل مسی همچنان در استراحت بعد از جام جهانی به سر می‌برد امید او و کادر فنی‌اش به رهبری خط تهاجمی پی‌اس‌جی از طرف امباپه است. علاوه بر مسی یک ضلع دیگر مثلث طلایی این تیم، نیمار، هم در بازی امشب غایب است. این ستاره برزیلی در بازی قبلی تیمش مقابل استراسبورگ با کارت قرمز مواجه شد و بازی امشب را از دست داد.

دیدگاه‌ها