کد خبر : 1862415 | 11 دی 1401 ساعت 22:50 | 52.9K بازدید | 7 دیدگاه

کنعانی مدعی آقای گلی لیگ ستارگان قطر (عکس)

مدافع میانی تیم فوتبال الاهلی قطر با ثبت چهار گل در هفت مسابقه ابتدایی لیگ ستارگان قطر در رده سوم بهترین گلزنان این رقابت قرار دارد.

کنعانی مدعی آقای گلی لیگ ستارگان قطر (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، به زودی رقابت‌های لیگ ستارگان قطر که به دلیل برگزاری مهم‌ترین فستیوال فوتبال جهان در قطر زودتر از سایر کشورها به حالت معلق درآمد از سر گرفته خواهد شد و تیم فوتبال الاهلی که شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان را به عنوان دو ملی پوش ایرانی در اختیار دارد در خانه از العربی میزبانی خواهد کرد.
محمد حسین کنعانی زادگان در 7 مسابقه ابتدایی لیگ قطر عملکرد بسیار خوبی ارائه کرد و با اینکه در قلب خط دفاعی تیمش به میدان می‌رود موفق به ثبت 4 گل شد تا حالا نامش در میان گلزنان برتر لیگ ستارگان قطر قرار داشته باشد.
با وجود عملکرد خوبی که کنعانی در تیم الاهلی داشت و در مسیر جام جهانی نیز یکی از بازیکنان کلیدی تیم ملی بود، کی‌روش تنها در دیدار برابر انگلیس از این بازیکن در نیمه دوم استفاده کرد، اما این بازیکن امیدوار است با حفظ فرم خود در ادامه مسابقات بتواند در جام ملت‌های آسیا که یکسال دیگر در قطر برگزار می‌شود بار دیگر به ترکیب اصلی تیم ملی ایران بازگردد.

1787232

دیدگاه‌ها