کد خبر : 1862420 | 12 دی 1401 ساعت 00:32 | 46.9K بازدید | 7 دیدگاه

مارتینز بازی نکرد اما کانون توجهات بود

بازگشت گلر جنجالی به انگلیس با دو ملاقات ویژه

دروازه‌بان جنجالی آرژانتین در اولین حضور خود در استون ویلا بعد از جام جهانی، لحظه های ویژه ای را رقم زد.

بازگشت گلر جنجالی به انگلیس با دو ملاقات ویژه

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پشت سر گذاشتن یک جام جهانی پر خاطره و البته پرحاشیه، دیبو مارتینز بالاخره به انگلیس برگشت تا تیم باشگاهی خود استون ویلا را در ادامه رقابت‌های لیگ برتر انگلیس همراهی کند. او با وجود اینکه در ترکیب تیمش حضور نداشت اما دو لحظه جالب رقم زد؛ یکی رویارویی و در آغوش گرفتن هموطنش کریستین رومرو در تیم رقیب و دیگری گفت و گویی کوتاه با هوگو لوریس، رقیب دیدار پایانی جام جهانی قطر.

1787240

پا قدم مارتینز در بازگشت از جشن قهرمانی البی‌سلسته خوش بود و استون ویلا توانست در اولین روز از سال جدید با دو گل تاتنهام را شکست دهد.

گلر جنجالی استون ویلا در آستانه یک رویارویی جذاب قرار داشت؛ رویارویی که تکرار فینال جام جهانی 2022 برای او و لوریس بود اما اونای امری ترجیح داد مارتینز را فعلا استفاده نکند. به جای او رابین اولسن سوئدی مقابل تاتنهام به میدان رفت.

1787242

در لحظات قبل از شروع مسابقه، دوربین ها توانستند رویارویی مارتینز را با لوریس شکار کنند. این دو دروازه بان در تونل با یک دیگر روبرو شدند و این دروازه‌بان آرژانتین بود که پیش‌دستی کرده، سمت لوریس رفت و دستش را به سمت او دراز کرد.

مارتینز همچنین در حاشیه این دیدار از فرصت استفاده کرده و ملاقات دوباره‌ای با هم وطن خود رومرو داشت. او بعد از پایان مسابقه نیز با انتشار عکسی از خود در حال به آغوش کشیدن رومرو، نسبت به هموطن خود ابراز ارادت کرد.

1787241

دیدگاه‌ها