کد خبر : 1862422 | 12 دی 1401 ساعت 01:42 | 7.6K بازدید | 3 دیدگاه

برای سهمیه UCL به نیم فصل دوم خیلی خوبی نیاز است

آسپیلیکوئتا: با جایگاه ایده‌آل خیلی فاصله داریم

آسپیلیکوئتا شانس چلسی برای صعود به لیگ قهرمانان اروپا را پس از تساوی مقابل ناتینگهام فارست کمرنگ دانست.

آسپیلیکوئتا: با جایگاه ایده‌آل خیلی فاصله داریم

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان گراهام پاتر یک عملکرد ضعیف دیگر را این بار مقابل ناتینگهام فارست به نمایش گذاشت و خوش شانس بود که حداقل با یک امتیاز از زمین خارج شد. آنها با کسب این نتیجه غیرقابل قبول مقابل حریف قعرنشین خود، شانس نزدیک شدن به تیم های بالای جدول را از دست دادند و حالا 8 امتیاز از منچستر رده چهارمی، کمتر دارند.

سزار آسپیلیکوئتا با ابراز ناراحتی از نتیجه کسب شده مقابل ناتینگهام گفت: "تک تک امتیازات برای ما مهم هستند. امروز دو امتیاز مهم را از دست دادیم. به طور کلی از ابتدای فصل، امتیازات زیادی را از دست داده‌ایم و اکنون با جایی که واقعا باید باشیم، خیلی فاصله داریم."

1787252

او با تاکید به اینکه در شرایط فعلی شانس صعود به UCL بسیار پایین است ادامه داد: "اگر می‌خواهیم فصل آینده به لیگ قهرمانان اروپا برسیم، باید نیم فصل دوم خیلی خوبی داشته باشیم. می دانیم که الان در مقطع چندان دلپذیری قرار نداریم ولی باید کنار هم باشیم و برای پیشرفت، سخت تلاش کنیم."

گفتنی است که چلسی با هدایت پاتر طی 10 بازی تنها 15 امتیاز کسب کرده است. این تیم نه تنها برای قهرمانی و حضور در رتبه های بالا شانس خیلی کمی دارد، بلکه در حال حاضر، شانس صعودش به لیگ قهرمانان اروپا نیز هفته به هفته کم می شود.

1787253

دیدگاه‌ها