کد خبر : 1862425 | 12 دی 1401 ساعت 08:17 | 12.3K بازدید | 8 دیدگاه

برای موفقیت بریز و بپاش نمی کنیم!

کلوپ پلن لیورپول در مارکت زمستانی را لو نداد

یورگن کلوپ ترجیح داد سیاست لیورپول در مارکت زمستانی را سرپوشیده باقی بگذارد.

کلوپ پلن لیورپول در مارکت زمستانی را لو نداد

به گزارش "ورزش سه"، انتقال خاکپو از آیندهوون به لیورپول یکشنبه هفته گذشته نهایی شد؛ این انتقال 44 میلیون پوند (52 میلیون دلار) برای قرمزها هزینه داشته است. حالا یورگن کلوپ معتقد است که تیمش در ادامه نقل و انتقالات ممکن است هر رفتاری از خود بروز دهد.

او با تاکید به اینکه تیمش نیاز به جذب بازیکن را خیلی احساس نمی کند گفت: "من اکنون هفت سال و چند ماه است که اینجا هستم و هر سال در ایام نقل و انتقالات، چنین صحبت هایی مطرح می شود. ما با خاکپو قرارداد امضا کردیم و خیلی ها می پرسند که نفر بعدی کیست. انگار که ما اصلا تیمی نداشتیم. در این میان ما به بازیکنان فعلی خود ایمان و اعتقاد داریم و این گونه نیست که مدام با زیر سوال بردن عملکرد آنها بگوییم که به بازیکن دیگری در این پست نیاز داریم."

سرمربی لیورپول تاکید کرد که با توجه به شرایط سنی و پتانسیل فنی بالای کودی خاکپو، این احتمال که او در پایان فصل جاری راهی باشگاه دیگری شود خیلی زیاد بود و به همین دلیل لیورپول خیلی زود برای جذبش اقدام کرد. کلوپ افزود: "ما بازی های پرتعداد و حساسی در پیش داریم و باید خود را کاملا آماده کنیم. ما برای موفقیت بریز و بپاش نمی کنیم و این کاملا واضح است."

1787263

کلوپ که مورد مسائل مالی در کنار مسائل فنی، برای جذب بازیکن در اولویت قرار دارد تاکید کرد: اگر بازهم نیاز به انجام کار خاصی در نقل و انتقالات باشد آن را انجام می دهیم؛ به شرطی که بازیکن از نظر مالی و فنی مناسب باشد. در این صورت اقدامات لازم را انجام می دهیم ولی اگر هم نشد عیبی ندارد.

دیدگاه‌ها