کد خبر : 1862460 | 12 دی 1401 ساعت 11:37 | 35.4K بازدید | 38 دیدگاه

برنامه جدی یووه: معاوضه ولاهوویچ با ستاره آرسنال

یوونتوس قصد دارد پیشنهادی برای معاوضه دوشان ولاهوویچ، مهاجم این تیم، با بوکایو ساکا ارائه کند.

برنامه جدی یووه: معاوضه ولاهوویچ با ستاره آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، زمان زیادی از پیوستن ولاهوویچ به یوونتوس نمی‌گذرد اما به نظر می‌رسد که او نتوانسته انتظاراتی که از او می‌رفت را برآورده کند. 
این بازیکن در پنجره نقل و انتقالات زمستانی سال گذشته با جنجال و هیاهوی زیادی از فیورنتینا جدا شد و به یوونتوس پیوست و با وجود درخشش در دیدارهای ابتدایی نتوانست آنطور که باید و شاید شرایط را به سود این تیم تغییر دهد. 

1786909

حالا مدیران و کادر فنی یوونتوس علاقه بسیاری به جذب ساکا پیدا کرده‌اند که نمایش خیره کننده او در ترکیب آرسنال یکی از دلایل اصلی صدرنشینی این تیم در لیگ برتر است. او همچنین عملکرد قابل قبولی در ترکیب تیم ملی انگلیس در جام جهانی 2022 قطر داشت. 
کالچومرکاتو خبر داده که یوونتوس آماده است تا پیشنهادی را به آرسنال ارائه دهد که شامل ولاهوویچ است و امیدوار است که معاوضه این دو بازیکن بتواند این باشگاه را متقاعد کند که اجازه جدایی ساکا را صادر کند. 
آرسنال پیش از این نیز علاقه زیادی به جذب این مهاجم داشت که در نهایت موفق نشد او را به ورزشگاه امارات منتقل کند و شاید این پیشنهاد برای آنها که به دنبال یافتن یک مهاجم نوک مطمئن هستند نیز جذاب و منطقی به نظر برسد.

دیدگاه‌ها