کد خبر : 1862466 | 12 دی 1401 ساعت 12:04 | 10.1K بازدید | 3 دیدگاه

فریادهای مرد ماجراجوی لیگ یک (عکس)

سرمربی فجر شهید سپاسی انگیزه زیادی برای رساندن دوباره این تیم به لیگ برتر دارد.

فریادهای مرد ماجراجوی لیگ یک (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فجر با پیشینه‌ای که در ذهن علاقمندان به فوتبال از خود به یادگار گذاشته از جمله تیم‌های محبوب فوتبال ایران در استانی زیبا به شمار می‌رود. تیمی ریشه‌دار که فصل گذشته سرانجام پس از سال‌ها حضور دوباره در لیگ برتر را تجربه کرد اما در نهایت نتوانست جایگاهی بهتر از رتبه شانزدهم به دست آورد و پس از چند ماه به لیگ دسته اول سقوط کرد.

با این حال انتخاب مهدی رجب‌زاده از سوی مدیران باشگاه شیرازی که با درخشش در فجرشهید سپاسی توانست خودش را به فوتبال ایران معرفی کند یکی از تصمیمات جالب توجه تصمیم‌سازان باشگاه بود تا مربی‌ای جوان که در قشقایی عملکرد خوبی ارائه کرده بود ولی کارش نیمه تمام ماند بار دیگر شانش نشان دادن توانایی‌هایش را پیدا کند.

فجر سپاسی که از 5 بازی اخیر خود 2 برد و 3 تساوی کسب کرده با 26 امتیاز پایین‌تر از شمس آذر و سایپا در رده سوم جدول حضور دارد و با توجه به عملکردی که طی این فصل ارائه کرده‌اند می‌توان آنها را با مربیگری مهدی رجب‌زاده که برای دیده شدن سرشار از انگیزه است یکی از مدعیان اصلی صعود دانست.

البته ماجراجویی این فصل زردپوشان شیرازی به همین جا ختم نمی‌شود. آنها در جام حذفی نیز حضور دارند و در اولین گام باید به مصاف نساجی مازندران بروند تا رفته رفته شاید زمینه برای محقق شدن رویاهایی که در سر دارند فراهم شود.

دیدگاه‌ها